قطر صدرنشین اسکواش مسابقات غرب آسیا در گرگان


قطر صدرنشین اسکواش مسابقات غرب آسیا در گرگان

گرگان - ایرنا - در پایان دور دوم رقابت های اسکواش مردان غرب آسیا که با حضور تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران و کشورهای قطر، کویت و عراق در گرگان برگزار می شود، قطری ها در صدر جدول رقابت های گروهی قرار گرفتند.

صبح امروز شنبه و روز دوم رقابت های تیمی، قطر با ترکیب عبدالله التمیمی، ازلان امجد و حمد الامری به ترتیب با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر صفر در برابر عمار التمیمی، محمد عادل و علی انیری از کویت به برتری رسید و در مجموع سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

در بازی دوم این رقابت ها تیم ملی بزرگسالان ایران با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ملی عراق را شکست داد.

برای تیم ایران در این بازی علی رضا شاملی و محمدرضا کاشانی به ترتیب با نتیجه ۳ بر ۱ و ۳ بر صفر عبدالله هاشم و فیصل عاسم را شکست دادند اما سجاد زارعیان که روز گذشته به مدال نقره بخش انفرادی دست یافته بود با ۳ بر صفر مغلوب حسنین دخیل شد.

دیشب و در دور نخست سومین بخش تیمی، قطر با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر جوانان ایران به برتری رسید و کویت با نتیجه ۲ بر ۱ تیم عراق را شکست داد.

به این ترتیب تیم ملی قطر با ۲ بازی و ۲ برد صدرنشین است، کویت با یک برد و یک باخت در رده دوم قرار دارد و تیم ملی بزرگسالان ایران تیم ملی جوانان ایران و عراق سوم تا پنجم هستند.

در ادامه این رقابت ها عصر امروز شنبه برگزار می شود، تیم ملی بزرگسالان ایران ابتدا در مقابل اسکواش بازان جوان ایران قرار می گیرد و سپس با کویت دیدار می کند و تیم قطر هم با عراق بازی خواهد کرد.

سومین دوره رقابت های اسکواش مردان غرب آسیا از دهم مرداد ماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

در رقابت های انفرادی این مسابقات که عصر روز گذشته به پایان رسید، عبدالله التمیمی از قطر عنوان قهرمانی را کسب کرد و سجاد زارعیان از ایران توانست نائب قهرمان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد