2 نفر در طغیان رودخانه « دیرعلی» سلماس مصدوم شدند/ آغاز تخلیه آب روستاهای درگیر سیل


2 نفر در طغیان رودخانه « دیرعلی» سلماس مصدوم شدند/ آغاز تخلیه آب روستاهای درگیر سیل

حوادث رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به طغیان رودخانه دیرعلی سلماس گفت: هم‌اکنون انتقال 2 نفر مصدوم از روستای دیرعلی به مرکز درمانی توسط تیم هلال احمر سلماس انجام شده است.

امیرعباس جعفری با اشاره به طغیان رودخانه دیرعلی سلماس و ورود سیل به روستاهای این شهرستان اظهار کرد: بعد از ظهر روز شنبه، ۱۲ مرداد ۹۸ در اثر بارش شدید باران و تگرگ در مناطق مرزی شهرستان سلماس و به تبع آن وقوع سیل و گذران از روستاهای دیرعلی، سرای ملک، سیلاب وارد مغانجوق، بخشی از ورودی شهر سلماس، صدقیان، حبشی و کنگرلو شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه بلافاصله تمامی سازمان‌های امدادی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در حوزه تخصصی خود وارد عمل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون تنها در روستای دیرعلی آبگرفتگی منازل روستایی گزارش شده و در سایر مناطق روستایی خسارات به باغات، زمین‌های کشاورزی و جاده‌های فرعی وارد شده، که در حال ارزیابی و اقدام توسط سازمان‌های ذی ربط است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون انتقال ۲ نفر مصدوم از روستای دیرعلی به مرکز درمانی توسط تیم هلال احمر سلماس انجام شده است.

جعفری افزود: همچنین برنامه‌ریزی برای تخلیه آب برخی از منازل روستای دیرعلی و اسکان و تغذیه اضطراری ۲۰ خانوار حادثه دیده انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی