روند خوب تیم شهرداری سمنان تا رده‌های میانی لیگ برتر دور از انتظار نیست


روند خوب تیم شهرداری سمنان تا رده‌های میانی لیگ برتر دور از انتظار نیست

مهدی خوش‌اقبال شامگاه شنبه پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری سمنان و شاهین خزر رودسر در سمنان، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اگر دیدارهای پیش‌رو طبق برنامه‌ها پیش رود و این تیم با پنج برد دیگر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی را به اتمام برساند، رده هشتم تا هفتم را کسب می کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم شهرداری سمنان از ظرفیت بالایی برخوردارند، تاکید کرد: اگر بازیکنان این تیم از آغاز فصل به همین شکل بازی می کردند، اکنون شهرداری سمنان برای کسب سکو می جنگید.

خوش‌اقبال با اشاره به تمرین‌های سخت و منسجم بازیکنان شهرداری سمنان، بیان‌کرد: شرایط بازیکنان این تیم روز به روز بهتر می‌شود و استرس و فشار روحی که در نیم‌فصل گذشته بر بازیکنان حاکم بود، در حال برطرف شدن است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ادامه‌ داد: اکنون، شرایط بدنی و فنی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان مطلوب‌تر شده به گونه‌ای که تیم از لحاظ تاکتیکی عملکرد قابل قبول‌تری را به نمایش می گذارد.

وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنان تیم شهرداری سمنان با صبر و حوصله بیشتری بازی می‌کنند و همین مساله سبب گلزنی و از دست ندادن موقعیت‌ها توسط آن‌ها شده است.

خوش‌اقبال با اشاره به اضافه شدن یک بازیکن دفاعی و دروازه‌بان به تیم شهرداری سمنان، تاکید کرد: هماهنگ شدن بازیکنان جدید با تیم زمان می برد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآورشد: مقایسه دیدارهای گذشته و حتی امشب نشان می‌دهد تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان نیاز به تقویت خط دفاعی داشته که به این منظور بازیکن جدید جذب شد.

دیدار تیم های شهرداری سمنان و شاهین خزر رودسر از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی هفت بر چهار تیم سمنانی همراه بود.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟