مرسدس حالا ورشتپن را تهدیدی برای قهرمانی 2019 می بیند


فرمول یک ایران – پس از اینکه مکس ورشتپن توانست در تعیین خط مجارستان، بالاتر از راننده های مرسدس به اولین پول پوزیشن خود در فرمول یک دست پیدا کند، حال مدیر این تیم، توتو ولف می گوید که آنها راننده جوان ردبول را تهدیدی برای قهرمانی فصل 2019 می بینند. حالا که 11 مسابقه از 21 مرحله 2019 را پشت سر گذاشتیم، ورشتپن با اختلاف 63 امتیازی نسبت به پیشتاز...

فرمول یک ایران – پس از اینکه مکس ورشتپن توانست در تعیین خط مجارستان، بالاتر از راننده های مرسدس به اولین پول پوزیشن خود در فرمول یک دست پیدا کند، حال مدیر این تیم، توتو ولف می گوید که آنها راننده جوان ردبول را تهدیدی برای قهرمانی فصل 2019 می بینند.

حالا که 11 مسابقه از 21 مرحله 2019 را پشت سر گذاشتیم، ورشتپن با اختلاف 63 امتیازی نسبت به پیشتاز جدول قهرمانی، لوئیس همیلتون در مکان سوم است و با والتری بوتاس نیز فقط 22 امتیاز فاصله دارد. آیا راننده جوان هلندی می تواند تهدیدی برای پیکان های نقره ای باشد؟ ولف گفت:

بله، فکر می کنم که ده مسابقه دیگر به همراه 260 امتیاز باقی مانده و حالا برتری ما چقدر است؟ فقط 60 تا!

با یک محاسبات ریاضی ساده می توانید ببینید که باید مکس را جدی گرفت و ما باید او را مانند دو راننده فراری برای رقابت قهرمانی در نظر بگیریم.

مرسدس حالا ورشتپن را تهدیدی برای قهرمانی 2019 می بیندمرسدس حالا ورشتپن را تهدیدی برای قهرمانی 2019 می بیند توتو ولف و مکس ورشتپن

مدیر مرسدس همچنین درباره ی ارزیابی هوندا افزود:

اول از همه باید بگویم که شاسی ردبول همیشه در بین بهترین ها بوده و هنوزم هست. پس از آن نیز هوندا قدم بزرگی برداشته و پیشرفت زیادی نسبت به سال گذشته داشته است.

از دیدن چنین چیزی برای فرمول یک خوشحالم، زیرا یک هوندای قوی برای این ورزش و رقابت خوب است و حتی در پایان اگر یک تولید کننده چهارمی نیز با یک پکیج رقابتی وارد این ورزش شود، برای همه ی ما خوب است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی