بازیگر نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo شبکه شوتایم معرفی شد


بازیگر نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo شبکه شوتایم معرفی شد

شبکه شوتایم ناتاشا مک‌الهون را برای بازی در نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo اقتباس تلویزیونی سری بازی‌های محبوب انتخاب کرد. مک‌الهون که پیش از این در سریال Californication و فیلم Ronin بازی کرده است، در سریال Halo نه تنها سیستم هوش مصنوعی را به تصویر در خواهد آورد بلکه در نقش دکتر کاترین هلسی نیز بازی خواهد کرد. دکتر هلسی به عنوان خالق سربازان...

شبکه شوتایم ناتاشا مک‌الهون را برای بازی در نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo اقتباس تلویزیونی سری بازی‌های محبوب انتخاب کرد.

مک‌الهون که پیش از این در سریال Californication و فیلم Ronin بازی کرده است، در سریال Halo نه تنها سیستم هوش مصنوعی را به تصویر در خواهد آورد بلکه در نقش دکتر کاترین هلسی نیز بازی خواهد کرد. دکتر هلسی به عنوان خالق سربازان فوق بشری اسپارتان و همچنین کورتانا شناخته می‌شود. همانطور که طرفداران سری هیلو اطلاع دارند، کورتانا مهره کلیدی در موفقیت اسپارتان‌ها و رهبر معروف گروه، مستر چیف به شمار می‌رود.

پیش از این اعلام شده بود که پابلو شرایبر ایفاگر نقش اصلی مستر چیف خواهد بود و اکنون علاوه بر مک الهون، عنوان شده که بوکیم وودباین نیز در یکی از نقش‌‌های اصلی Soren-066 بازی خواهد کرد که در داستان سریال خود را در کشمکش پیش آمده میان فرمانده سابق نظامی و دوست قدیمی خود، مستر چیف پیدا می‌کند. شرایبر برای بازی در فیلم های 13Hours و Den of Thieves شناخته می‌شود در حالی که وودباین در فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Riddick بازی کرده است.

سریال Halo سه شخصیت جدید را نیز به دنیای هیلو معرفی خواهد کرد. بنتلی کالو در نقش اسپارتان وناک-134، ناتاشا کولزک در نقش اسپارتان ریز-028 و کیت کندی در نقش اسپارتان کای-125 بازی خواهند کرد که در عناوین سری هیلو حضور نداشتند. همچنین شابانا عظمی در نقش فرمانده مارگارت پارانگوسکی، رئیس دفتر اطلاعات نیروی دریایی ایفای نقش خواهد کرد.

استیون کِین که پیش از این برای ساخت سریال‌های The Last Ship و The Closer شناخته می‌شد، یکی از شورانرهای سریال Halo است و اوتو باترست (از Black Mirror) نیز وظیفه کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. سریالی که هنوز تاریخ احتمالی برای پخش آن توسط شبکه شوتایم مشخص نشده است.

بازیگر نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo شبکه شوتایم معرفی شدبازیگر نقش شخصیت کورتانا در سریال Halo شبکه شوتایم معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی