دنیل ریکاردو: امروز یکی از عصبی ترین روزهای عمرم بود


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو، راننده تیم رنو پس از اتفاق پیش آمده دچار ناراحتی و عصبانیت شدیدی شده و با رتبه 18 که در تعیین خط کسب کرده کار سختی در مسابقه پیش رو دارد. این اتفاق هنگامی رخ داد که راننده استرالیایی در ترافیک بود و در دور پایانی اش در تعیین خط،، قصد سبقت از سرجیو پرز راننده تیم ریسینگ پوینت را داشت که این اقدام او کار هردو راننده...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو، راننده تیم رنو پس از اتفاق پیش آمده دچار ناراحتی و عصبانیت شدیدی شده و با رتبه ۱۸ که در تعیین خط کسب کرده کار سختی در مسابقه پیش رو دارد. این اتفاق هنگامی رخ داد که راننده استرالیایی در ترافیک بود و در دور پایانی اش در تعیین خط،، قصد سبقت از سرجیو پرز راننده تیم ریسینگ پوینت را داشت که این اقدام او کار هردو راننده را خراب کرد.

دنیل از تیم خود شکایت دارد که چرا موقعی او را وارد پیست نکرده اند که فضای کافی برای دور زدن و ثبت زمان سریعی داشته باشد. او گفت:

تا قبل از آخرین دور همه چیز خوب بود اما در زمان مناسب نتوانستم عملکرد مناسب نشان دهم و همه چیز بهم ریخت. با کاری که کردیم که خود را در ترافیک قرار دادیم و در آن لحظه حس کردم که می توانم بهتر کار کنم و به همین خاطر درگیر سبقت گیری شدم.

باید فضای کافی قبل از پیچ آخر ایجاد می کردم که نشد و در پیچ آخر می خواستم اینکار را بکنم که همه چیز برعکس پیش رفت.

خب شما جای من بودید چکار می کردید؟ تلاش می کردید عبور کنید و دمای لاستیک خود را حفظ کنید یا پشت سر بقیه بمانید و با لاستیک سرد دور بزنید؟ من تصمیم گرفتم عبور کنم و پرز و بقیه چنین تصمیمی نداشتند. با این کارم دور خودم و پرز را خراب کردم. خیلی دیر برای اینکار تلاش کردم و همه چیز تحت تاثیر قرار داده شد.

دنیل ریکاردو: امروز یکی از عصبی ترین روزهای عمرم بوددنیل ریکاردو: امروز یکی از عصبی ترین روزهای عمرم بود دنیل ریکاردو

فصل اول ریکاردو با رنو بهترین فصل اولی که او انتظارش را داشت نبوده و ناراحتی خود را اینگونه ابراز کرد:

امروز یکی از ناراحت کننده ترین و عصبی ترین روزهایی بود که تجربه کرده بودم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!