کشیدن 526 دندان از دهان پسر 7 ساله هندی! +فیلم


کشیدن 526 دندان از دهان پسر 7 ساله هندی! +فیلم

پزشکان هندوستانی پس از معاینه و اسکن دهان کودک 7 ساله‌ای که بخاطر درد دهان به بیمارستان مراجعه کرده بود با صحنه عجیبی روبرو شدند.

کشیدن 526 دندان از دهان پسر 7 ساله هندی! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اتفاق نادری، پزشکان هندوستانی پس از معاینه و اسکن دهان کودک ۷ ساله‌ای که به خاطر درد دهان به بیمارستان مراجعه کرده بود با صحنه‌ عجیبی روبرو شدند. «راویندران» پس از آنکه به خاطر درد شدید دهان و ورم فک به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کرد مورد معاینه قرار گرفت. در حالی که «پاربهو» پدر ۴۰ ساله و «راجاکوماری» مادر ۳۳ ساله این کودک تصور می‌کردند که فرزند آن‌ها دچار سرطان فک شده باشد، اما پزشکان هنگام انجام آزمایش ایکس‌ری و سی‌تی‌اسکن ضایعه‌‌ یزرگی در دهان کودک مشاهده کردند که با صد‌ها دندان پر شده بود.

بلافاصله پزشکان با انجام یک جراحی ۴ ساعته موفق شدند تعداد ۵۲۶ دندان را از دهان کودک خارج کنند. این کودک به مدت ۴ سال از این ضایعه رنج می‌کشید، اما پزشکان نتوانسته بودند علت درد و زخم ایجادشده در دهان او را تشخیص دهند. ویدئویی که منتشر شده است لحظاتی از انجام عمل جراحی دهان این کودک و همچنین تمام دندان‌هایی را که جراحان از دهان او خارج کرده‌اند نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ خارج کردن ۵۲۶ دندان از دهان این کودک هندی در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز جراحان در این کشور در یک عمل جراحی عجیب حدود ۱.۶ کیلوگرم جواهرات را از شکم یک زن هندی خارج کرده بودند.

بیشتر بخوانید: خارج کردن ۱.۶ کیلوگرم جواهرات از شکم زن هندی! +فیلم

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که پزشکان هندی در بیمارستان با آن روبرو شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403