صادرات بنزین شاهکار بزرگی است


صادرات بنزین شاهکار بزرگی است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به شرایط تحریم و تهدید دشمن گفت: در عرصه نفتی تحرکاتی داشتیم و نخستین محموله بنزین را صادر کردیم که شاهکار بزرگی است.

سردار رسول سنایی راد روز یکشنبه در همایش گام دوم انقلاب اسلامی در بیرجند افزود: هرجا تحرکی داشتیم نتیجه گرفتیم و این تحرک باید در همه عرصه‌ها ایجاد شود.

وی بیان کرد: دشمن می بیند که ما در حوزه نفت حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم صادارت بنزین هم داشته باشیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز در برابر راهبرد دشمن، مقاومت فعال را داریم چون راهبرد دشمن ذیل فشار، تهدید و سایه جنگ، انجام مذاکره است.

وی تصریح کرد: اصل این نوع مذاکره هم زشت‌ترین شکل را دارد چون دشمن بدعهدی خود را نشان داده و عرصه‌های مذاکره را هسته ای، موشکی و منطقه ای تعریف کرده است که به معنای خلع سلاح ماست و ما تجریه داریم که اگر چنین مذاکره ای را تمکین کنیم، خطر جنگ افزایش می‌یابد.

سنایی راد گفت: در چنین شرایطی باید مقاومت فعال را سازمان دهیم که این بازدارندگی در عرصه نظامی به دیگر عرصه‌ها تعمیم یابد و در عرصه اقتصادی امروز بازار ارز یک ثبات نسبی پیدا کرده است.

وی بیان کرد: دولت با صنعت دفاعی ما برای تولید چند قلم مربوط به خودروسازی قرارداد بسته است و امروز مردم برای خرید خودرو حریص نیستند و رونق در بازار خودرو ایجاد شده است.

وی با اشاره به این مطلب که قدرت دشمن افول پیدا کرده است افزود: در جنگ اقتصادی چین و آمریکا می‌توانیم بخشی از نفت خود را بفروشیم چون چینی‌ها می دانند اگر بیش از این با آمریکا شریک شوند باخته‌اند و کشورهایی مثل اندونزی و مالزی هم به طور غیرمستقیم می توانند از ما نفت بخرند.

وی اظهار داشت: انگلیسی‌ها برای اینکه به آمریکایی‌ها کمک کنند، هم بحث نابودی پهپاد آمریکا توسط ما در سایه قرار گیرد و فروش نفت ایران را مختل کنند، کشتی ما را توقیف کردند که ما نیز تلاش کردیم به طور دیپلماتیک این مشکل را رفع کنیم اما با تدبیری که مقام معظم رهبری داشتند فرمودند جوانان متدین ما این موضوع را جبران می کنند و جوانان متدین ما یک کشتی از انگلستان را توقیف کردند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما به طور حرفه ای و برای امنیت دریانوردی براساس تدبیر سازمان بنادر و کشتیرانی، این کشتی را گرفتیم و آنها می‌گفتند کشتی ما را رها کنید که گفتیم اول شما کشتی ما را رها کنید و ما ملزم به رعایت قوانین اتحادیه اروپا نیستیم در حالی که انگلستان در حال خروج از اتحادیه اروپا است.

وی مقاومت فعال را مقاومتی مبتکرانه و خلاقانه توصیف کرد و افزود: نباید منتظر باشیم که به ما ضربه بزنند و اولین گروهی که نگران سیاست ترامپ‌اند نظامیان آمریکا و مدعی هستند با این کار وی شرایط آنها پرخطر شده چون احتمال جنگ ناخواسته هم وجود دارد.

سردار سنایی راد گفت: گاهی افرادی که دغدغه هم دارند علایمی نشان می دهند که برای دشمن وسوسه کننده است اما مکر اروپایی‌ها و آمریکاییها فقط با مقاومت مصون می‌شود.

وی اظهار داشت: باید به افزایش امید در مردم کمک کنیم و هیچ چیز بهتر از گزارش واقعی عملکرد نیست، از جنس طبری که دستگیر شد وی مدت ۲۰ سال در کنار گوش ۲ رئیس قوه قضائیه بود و متاسفانه یک بار هم بیانیه ای بلندبالا در تجلیل از وی صادر اما دستگیر شد.

وی گفت: وقتی دانه درشت‌ها دستگیر شوند مردم به نظام امیدوار می‌شوند و می دانند که این نظم خودپالایش است و فساد در این نظام سیستمی نبوده و این امید تولید می‌کند.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟