آغاز ثبت‌نام طرح « نائب‌الشهید» ویژه ایام اربعین


آغاز ثبت‌نام طرح « نائب‌الشهید» ویژه ایام اربعین

فراخوان طرح «نائب‌الشهید» ویژه زائران اربعین حسینی و به‌منظور نیابت زیارت سیدالشهداء(ع) از شهدا اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: پس از اجرای موفق طرح «نائب‌الشهید» و استقبال بالای زائران اربعین حسینی در تقسیم ثواب زیارت خود طی سه سال اخیر با شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، امسال نیز کانون همبستگی فرزندان شاهد طرح نائب‌الشهید را در اربعین ۹۸ اجرا می‌کند و فراخوان ثبت‌نام را اعلام کرده است.

در این طرح کارت‌‌هایی حاوی مشخصات و معرفی شهدا چاپ شده و در اختیار زائران علاقه‌مند قرار می‌گیرد تا زائران ضمن آشنایی با شهدا به نیابت از آنها مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را انجام دهند.

بر همین اساس قرار است موکب‌ها و غرفه‌های نائب‌الشهید در فرودگاه امام خمینی(ره) و دو محل در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر شوند. خادمان این طرح نیز در این محل‌ها مستقر شده و ضمن معرفی طرح به زائران کشورهای مختلف به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی کارت‌های شهدا را بین زائران توزیع می‌کنند.

یک‌شنبه، ۱۴ مهر ماه اجتماع خادمان طرح در تهران برگزار و خادمان به سوی عراق حرکت می کنند و پس از زیارت نجف اشرف و کربلای معلی از ۱۷ مهر ماه خدمت در موکب‌های طرح خادم الشهید آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به کانال تلگرام به آدرس: @nayebshahid، کانال سروش به آدرس: @nayebshahidir و یا سایت طرح به آدرس Www.nayebshahid.ir مراجعه کنید.

آغاز ثبت‌نام طرح « نائب‌الشهید» ویژه ایام اربعین

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !