پوتین به ترامپ تسلیت گفت


پوتین به ترامپ تسلیت گفت

رئیس جمهوری روسیه در پیامی تلگرامی برای همتای آمریکایی خود، نسبت به حوادث تیراندازی در دو ایالت تگزاس و اوهایو که تعدادی از شهروندان آمریکایی قربانی آنها شدند، ابراز تاسف و همدردی کرد.

پوتین به ترامپ تسلیت گفت
به گزارش فانوس، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه پیامی تلگرامی برای "دونالد ترامپ" همتای آمریکایی خود ارسال کرده و در آن نسبت به حوادث تیراندازی اتفاق افتاده در دو ایالت تگزاس و اوهایو که در جریان آن تعدادی از شهروندان آمریکایی جان خود را از دست دادند، ابراز تاسف و همدردی کرد.

روز یکشنبه (4 آگوست/13 مرداد ماه) در نتیجه تیراندازی در یک مرکزخرید در شهر مرزی "ال‌پاسو" در ایالت تگزاس، 20 نفر از شهروندان آمریکایی کشته و 26 نیز مجروح شدند.در دومین حادثه، در همان روز در تیراندازی دیگری در شهر "دیتون" در ایالت اوهایو، 10 نفر، از جمله خود فرد مهاجم کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

لازم به یادآوری است، اواخر هفته گذشته رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با همتای روسی خود، ضمن ابراز تاسف از وقوع آتش‌سوزی های گسترده در جنگل‌های سیبری، به وی پیشنهاد کمک ایالات متحده در مبارزه با این بلای طبیعی را داد. پوتین ضمن تشکر از این پیشنهاد، یادآور شد که در صورت ضرورت از کمک آمریکا در این زمینه استفاده خواهد شد، ولی فعلاً ضرورتی برای این کار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!