360 میلیارد ریال اعتبار ورزشی برای ایلام پیش بینی شده است


360 میلیارد ریال اعتبار ورزشی برای ایلام پیش بینی شده است

ایلام- ایرنا- مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: امسال 360 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت های مرتبط با حوزه ورزش استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، بهروز حیدر زاده شامگاه یکشنبه در نشست بررسی وضعیت استخر شنای دهلران با حضور نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دهلران اظهار داشت: این اعتبار از محل ارزش افزوده، ملی، استانی و نفت پیش بینی شده است.
وی با اشاره به ۹۵ پروژه نیمه تمام ورزشی استان افزود: برای این پروژه ها بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به مشکلات تاسیساتی استخر شنای دهلران و اقدام برای بازسازی کامل این مجموعه تاکید کرد: کار ساخت استخری استاندارد با همه امکانات مورد نیاز شامل تعویض کلیه لوله ها ، کاسه، اتاق های جانبی، رختکن، سرویس بهداشتی ، سونا و جکوزی برای آن در حال اقدام است.
حیدرزاده یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای این استخر دهلران هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر است که در صورت تامین پیش بینی می شود دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
وی با اشاره در خصوص در دست ساخت بودن پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران گفت: ۳۵ میلیارد ریال در مجموع برای تکمیل این زمین ها هزینه می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام به مکان یابی اولیه زمین فوتبال شماره ۲ دهلران هم اشاره کرد و افزود: ۳۵ هزار متر مربع زمین برای این استادیوم در نظر گرفته شده و کلنگ زنی آن در دستور کار است.
حیدرزاده از پیشرفت ۲۵ درصدی استخر شهر موسیان خبر داد و گفت: قرارداد این طرح ۴۸ میلیارد ریال است و امسال از محل اعتبار ملی ۱۳ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافت.
فرماندار دهلران نیز گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستانی هفت میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر دهلران پیش بینی شده است.
مجید عسگری یادآور شد: نیاز است سرعت عملیات اجرایی کار تسریع شود تا هر چه زودتر عملیات اجرایی استخر دهلران به اتمام و مردم از آن استفاده کنند.
وی اضافه کرد: نباید عملیات اجرایی تعطیل یا روند عملیات به کندی انجام شود و لازم است پیمانکار با افزایش جبهه های کاری تسریع در عملیات اجرایی را دنبال کند.

۷۱۷۵/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی