نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوند


رسانه کلیک – شرکت نوکیا به زودی محصولات جدید خود را وارد بازار می کند. از جمله این محصولات می توان به نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 اشاره کرد. تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با تاریخ عرضه جدیدترین اسمارت فون های نوکیا به دست ما رسیده است (احتمال عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در […] نوشته نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوند اولین...

رسانه کلیک – شرکت نوکیا به زودی محصولات جدید خود را وارد بازار می کند. از جمله این محصولات می توان به نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 اشاره کرد.

نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوندنوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوندنوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوند

تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با تاریخ عرضه جدیدترین اسمارت فون های نوکیا به دست ما رسیده است (احتمال عرضه نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آگوست امسال). اما طبق آخرین اخبار منتشر شده در رسانه های معتبر خبری، شرکت نوکیا مجوزهای متعددی را در کشورهای مختلف دریافت کرده است و به زودی محصولات خود را در اختیار خریداران قرار می دهد.

یکی از گوشی های هوشمند نوکیا با شماره مدل TA-1192 اخیرا مجوز کشور اندونزی را دریافت کرده است. چند روز پیش نیز شاهد اعطای مجوز روسیه به یک مدل مشابه بودیم. دو گوشی دیگر به شماره مدل TA-1178 و TA-1201 نیز موفق به اخذ گواهینامه BIS در کشور هندوستان شده اند. علاوه بر این، مدل های TA-1178 و TA-1196 به تازگی گواهینامه FCC را دریافت کرده اند. بنابراین شکی نیست که این گوشی ها تا اواخر سال جاری آماده ورود به بازار جهانی می شوند.

احتمال می رود که شماره مدل TA-1178 متعلق به گوشی نوکیا 6.2 و شماره مدل TA-1196 مربوط به نوکیا 7.2 باشد. این محصولات دارای قابلیت ارتباطات میدان نزدیک یا همان NFC بوده و از پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام بهره می برند. یکی از مهمترین شاخصه های نوکیا 6.2، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی متعلق به شرکت کارل زایس است که از لنز اولترا واید با زاویه دید 120 درجه بهره می برد.

نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می شوندنوکیا ۷.۲

در قسمت جلویی نوکیا 7.2 شاهد برش قطره ای برای صفحه نمایش هستیم. در پشت گوشی نیز یک دوربین سه گانه دایره ای شکل به چشم می خورد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به قابلیت پشتیبانی از اندروید 9 پای و وجود باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 وات اشاره کرد. احتمالا به زودی شاهد عرضه این محصولات در کنفرانس بزرگ HMD Global خواهیم بود.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در