طوفان توییتری برای آزادی شیخ زکزاکی جواب داد +تصاویر


طوفان توییتری برای آزادی شیخ زکزاکی جواب داد +تصاویر

کاربران شب گذشته همزمان با دیگر کشورهای سراسر جهان طوفان توییتری عظیمی برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی به راه انداختند.

به گزارش مشرق، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که داغ شهادت شش فرزند و مجروحیت و حبس خود و همسرش را در دل دارد، از سال ۱۳۹۴ با وجود صدور حکم برائت و بدون­ هیچ گونه اتهامی با فشار وهابیون متعصب در حبس به سر می‌برد و به دلیل مسمومیت ناشی از سرب گلوله‌های دژخیمان در معرض شهادت قرار گرفته است. در حال حاضر فریاد دوستداران او در نیجریه و سازمان‌­های غیردولتی حقوق بشر به نتیجه‌ای نرسیده است.

کاربران فضای مجازی شب گذشته همزمان با مسلمانان دیگر کشورهای جهان، طوفان توییتری عظیمی به راه انداختند و در این پویش جهانی، آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی را مطالبه کردند. کاربران فضای مجازی پست‌های خود را با هشتگ‌های FreeZakzaky# (آزادی زکزاکی)، #زکزاکی_آزمون_انسانیت و FreeZakzakyForTreatment# (آزادی زکزاکی برای درمان) در توییتر به اشتراک گذاشتند و همگی یکصدا مظلومیت شیخ شیعه‌ نیجریه را فریاد زدند. در ادامه برخب از پست‌های کاربران فضای مجازی در توییتر را مشاهده می‌کنید.


صدور اجازه خروج شیخ زکزاکی از نیجریه

جنبش اسلامی نیجریه در همین ارتباط در حساب توئیتری خود نوشته است، دادگاه مجوزی برای سفر وی و همسرش به هند برای پیگیری روند درمان صادر کرده است.

براساس گزارشها این حکم از سوی دادگاه عالی کادونا، یکی از ایالتهای نیجریه، صادر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران