بنیاد شهید از خطا مبرا نیست/خبرنگاران جلوی شایعات را بگیرند


بنیاد شهید از خطا مبرا نیست/خبرنگاران جلوی شایعات را بگیرند

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید از خطا مبرا نیست و انتقادپذیر بوده، اما این انتقاد‌ها باید سازنده و هدفمند برای حل مسئله باشد.

بنیاد شهید از خطا مبرا نیست/خبرنگاران جلوی شایعات را بگیرند

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ظهر امروز 14 مردادماه، در نشست هماندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بعضی از خبرنگاران حال من را پرسیدند که اکنون حالم خوب است و اوایل امسال جراحی داشتم که بسیار سخت بود و درمان تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: بنیاد شهید درباره همه مسائل و مشکلاتی که خبرنگاران درباره حوزه درمان جانبازان، بیمه دی و گلزار شهدا مطرح کردند، پاسخ دارد و مسئولان معاونت‌ها باید پاسخگو باشند.

شهیدی در ادامه درباره اهمیت رسانه‌ها گفت: نقش رسانه‌ها، الگوسازی و فرهنگسازی است که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد. همچنین خبرنگاران باید با جلوگیری از شایعات، امیدبخشی به جامعه را وظیفه خود بدانند.

وی خطاب به خبرنگاران ادامه داد: ما ایراد و اشکالات بسیاری داریم، اما شما محرم ما هستید و اگر مشکلی هست، مرض و غرضی از طرف من و همکارانم وجود ندارد. بنیاد شهید مبرا نیست و انتقادپذیر بوده، اما این انتقاد‌ها باید سازنده و هدفمند برای حل مسئله باشد. همه دغدغه ما این است که لبخند بر لبان جانبازان ببینیم.

وی با تأکید بر ترویج ایثار اجتماعی گفت: اهالی رسانه باید مروج و توسعه دهنده فرهنگ ایثار باشند، زیرا دشمنان بسیاری تلاش کرده‌اند تا این فرهنگ را از ما بگیرند. تحریم رهبری کشور نیز اقدام دیگری است که به دست آمریکا انجام شده و این ناشی از دیوانگی است. رهبری با این میزان نفوذ در داخل کشور و جهان اسلام نیازی به تأیید کسی ندارند.

شهیدی در پایان تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل چهارم و نسل‌های بعدی منتقل شود و این نیازمند همت همگانی است.

علی متقیان، مدیرعامل ایسنا، در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اگر رسانه‌ها این فرهنگ را ترویج نکنند و خانواده شهدا را بزرگ ندارند، این مسئولیتی که برعهده گرفته‌ایم، مورد بازخواست خداوند قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: خبرنگاران نیز همانند شهدا، زنده و شاهد هستند. خبرنگاران شاهد بر اعمال دیگران هستند. آنچه می‌نویسند در تاریخ خواهد ماند و نسل‌های آینده خواهند خواند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان