نگاهی به 20 انتقال گرانقیمت تابستان 2019؛ سه انتقال 100+ میلیون یورویی تاکنون انجام شده است


نگاهی به 20 انتقال گرانقیمت تابستان 2019؛ سه انتقال 100+ میلیون یورویی تاکنون انجام شده است

در فصل جاری و در حالی که هنوز مدت زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات در لیگ های معتبر اروپایی (بغیر از لیگ...

طرفداری - در حالیکه گرانقیمت ترین انتقال تابستان 2019 تا اینجای کار در اختیار اتلتیکو مادرید قرار دارد، رئال مادرید 5 بازیکن در فهرست 20 انتقال گرانقیمت فصل نقل و انتقالات جاری در اختیار دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، ژائو فلیکس با هزینه ای 126 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست تا گرانقیمت ترین انتقال تابستان جاری لقب گیرد. هزینه انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا 120 میلیون یورو بوده و ادن هازارد نیز با انتقالی 100 میلیون یورویی از چلسی راهی رئال مادرید شد. این سه بازیکن در جمع 10 بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال قرار گرفتند.

هری مگوایر با انتقالی 87 میلیون یورویی از لسترسیتی راهی منچستریونایتد شد، تا به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال بدل شود و در رده دوم گرانقیمت ترین بازیکنان تاریخ یونایتد قرار گیرد. انتقال 85.5 میلیون یورویی ماتیاس ده لیخت از آژاکس به یوونتوس، وی را مدتی به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال بدل کرد. لوکاس هرناندز مدافع اتلتیکو مادرید با 80 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد.

نیکولاس پپه با انتقالی 80 میلیون یورویی از لیل به آرسنال به گرانقیمت ترین خرید توپچی ها بدل شد. پپه همچنین گرانقیمت ترین بازیکن آفریقایی تاریخ شد. نفر هشتم لیست، فرنکی دی یونگ است که با انتقالی 75 میلیون یورویی از آژاکس به بارسلونا پیوست. رودری نیز با انتقالی 70 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید راهی منچسترسیتی شد و نفر دهم لیست لوکا یوویچ است که با انتقالی 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت راهی رئال مادرید شد.

آرون ون بیساکا در ازای 55 میلیون یورو از کریستال پالاس راهی منچستریونایتد شد، تا به گرانترین مدافع راست تاریخ بدل شود. سه نفر بعدی لیست خریدهای جدید رئال مادرید هستند. ادر میلیتائو مدافع برزیلی پورتو با مبلغ 50 میلیون یورو، فرلاند مندی مدافع لیون با 48 میلیون یورو و رودریگو گوئس از سانتوس با 45 میلیون یورو راهی کهکشانی ها شدند. یوری تیلمانس نیز با انتقالی 45 میلیون یورویی از موناکو به لسترسیتی پیوست، تا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه بدل شود.

انتقال 45 میلیون یورویی متئو کواچیچ از رئال مادرید به چلسی در رده شانزدهم لیست قرار دارد. ژوئلینتون نیز با انتقالی 44 میلیون یورویی از هوفنهایم به نیوکاسل پیوست تا به گرانقیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه بدل شود. سباستین هالر با انتقالی 40 میلیون یورویی از آینتراخت فرانکفورت به وست هم پیوست. انتقال های 40 میلیون یورویی مالکوم از بارسلونا به زنیت و 38 میلیون یورویی رائول خیمنز از بنفیکا به وولورهمپتون در رده های آخر این لیست 20 نفره قرار دارند.

نگاهی به 20 انتقال گرانقیمت تابستان 2019؛ سه انتقال 100+ میلیون یورویی تاکنون انجام شده استنگاهی به 20 انتقال گرانقیمت تابستان 2019؛ سه انتقال 100+ میلیون یورویی تاکنون انجام شده است

پ.ن: انتقال تانگوی اندومبله از لیون به تاتنهام هاتسپر با 60 میلیون یورو در لیست ترنسفرمارکت از قلم افتاده است و وی در جمع 10 بازیکن گرانقیمت تابستان جاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد