حاجیان سمنانی از 28 مرداد به خانه باز می‌گردند


حاجیان سمنانی از 28 مرداد به خانه باز می‌گردند

سمنان- ایرنا- معاون اداره کل حج و زیارت استان سمنان گفت: اولین پرواز بازگشت کاروان حاجیان سمنانی 28 مرداد جاری از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه بین المللی امام(ره) انجام می‌شود.

قدرت الله چتری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان با تعداد ۱۳۵ نفر از شهر دامغان برای بهره‌مندی معنوی به سرزمین وحی اعزام شد که در روز دوشنبه ۲۸ مرداد به کشور باز می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: آخرین کاروان اعزامی حجاج استان سمنان در ۱۱ شهریور آینده براساس زمان‌بندی‌های انجام شده از طریق فرودگاه جده عربستان به کشور بر می‌گردد.

چتری با بیان اینکه در سال ۹۸ یک‌هزار و ۶۰ نفر در قالب هشت کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: هزینه سفر به خانه خدا از استان سمنان در حج امسال در کاروان‌ها از ۲۳۰ تا ۲۴۷ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تمامی زائران استان سمنان در مکه‌ مکرمه به سر می‌برند، گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران تمتع، امسال هفت پزشک و پرستار، سه ذبح‌کننده دام و یک مجموعه پنج نفره از عوامل هتل‌داری از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال ۲ انباردار از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: تاکنون خدمات‌رسانی به زائران ایرانی حج‌ تمتع بسیار مطلوب بوده است.

۲۱ دفتر حج و زیارت در استان بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعالیت دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403