رندرهای گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی مشاهده شد


رندرهای گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی مشاهده شد

رندرهای رنگی و جدیدی از گوشی هوشمند کشویی اوپو به‌اشتراک گذاشته شده که طراحی آن وام‌گرفته از پتنت ثبت‌شده‌ی این شرکت در اوایل فروردین‌ امسال است.

بسیاری از پتنت‌هایی که ثبت می‌شوند، هرگز به محصولی قابل‌‌ارائه در بازار تبدیل نمی‌شوند؛ بلکه تنها در قالب ایده‌ای خلاقانه و جدید ثبت می‌‌شوند. باوجوداین، وضعیت آخرین پتنت ثبت‌شده‌ی اوپو با سایرین فرق دارد و به‌نظر می‌رسد مسیر تبدیل‌شدن ایده به واقعیت را می‌پیماید. اوپو در آخرین روزهای مارس (اوایل فروردین‌) پتنت جدیدی ثبت کرد که مجموعه‌ای از طرح‌های شماتیکی از گوشی هوشمند کشویی را دربر داشت. حالا رندرهایی رنگی و باکیفیت و البته شبیه به رندرهای رسمی، از طرح‌های شماتیکی مربوط به پتنت اخیر اوپو تهیه و به‌اشتراک گذاشته شده است.

رندرهای گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی مشاهده شد

با توجه به رندرهای منتشرشده، طراحی کشویی این دستگاه جدید وام‌گرفته از گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس است. در گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس، وقتی دوربین سلفی استفاده نمی‌شود، در قسمت کشویی دستگاه مخفی می‌شود. البته پنل پشتی دستگاه جدید تفاوت‌هایی با طراحی اوپو فایند ایکس دارد. همان‌طورکه در رندرها مشاهده می‌کنید، دوربین پنل پشتی در گوشه‌ی سمت چپ قرار داده شده است.

رندرها دستگاهی به رنگ قرمز کم‌رنگ را نشان می‌دهند که در پنل پشتی آن علامت چک‌مارک دیده می‌شود که بی‌شباهت به حرف V نیست. ناگفته نماند چند هفته‌ قبل، اوپو نام تجاری فایند وای (Find Y) را معرفی کرد؛ بااین‌حال، هنوز مشخص نیست علامت پشت پنل به نام تجاری فایند وای اشاره می‌کند یا خیر. افزون‌براین، هنوز مشخص نشده که اوپو تصمیم گرفته است گوشی هوشمند جدید خود را با حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر به بازار عرضه کند یا خیر و ازطریق رندرهای فاش‌شده نیز نمی‌توان به پاسخ این پرسش‌ها رسید.

رندرهای گوشی جدید اوپو با طراحی کشویی مشاهده شد

آخرین روز خرداد ۱۳۹۷، . در آن زمان، اوپو این بهانه را داشت که هنوز فناوری حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر آماده‌ی بهره‌برداری در گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس نیست؛ اما اکنون چنین بهانه‌ای وجود ندارد و شاید زمان آن فرارسیده باشد تا گوشی هوشمند جدید این شرکت با فناوری حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی شود. درنهایت، باید منتظر باشیم و ببینم اوپو گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...