راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

اتاق خواب در هر خانه ای مکانی است که آرامش افراد را فراهم می کند تا از تنش ها و خستگی های روزمره رها شوند و به همین دلیل قسمت خیلی مهمی از خانه شماست. تخت خوابی که شما روی آن به استراحت می پردازید باید در عین داشتن راحتی، دوام و طول عمر خوبی داشته باشد. برای خرید سرویس خواب و تخت و خواب و تشک خوب باید در مورد همه ی اصول مربوط به آن آگاهی کامل داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که یکی از مهمترین وسایلی که در اتاق خواب شما به کار میرود سرویس خواب است و انتخاب نوع سرویس خواب اتاق شما بستگی به چیدمان و سلیقه تان دارد. ممکن است هر کدام از اعضای خانواده سلیقه متفاوتی برای چیدمان اتاق خواب خود داشته باشند و متناسب با آن خریدشان را انجام دهند اما در نظر داشته باشید که اتاق خواب یک محیط شخصی است که باید متناسب با روحیه و سلیقه شما چیده شده باشد.

اجزای سرویس خواب کامل

برای خرید یک سرویس خواب کامل باید در مورد اجزای آن اطلاعات کافی داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد. سرویس خواب کامل از اجزای زیر تشکیل شده است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ی خود آنها را اضافه و کم کنید.

تخت پاتختی میز توالت آینه کمد پاف

نکات مهم در خرید تخت خواب

تخت خواب شما باید حتما از نظر فیزیکی استاندارد باشد چون در غیر اینصورت با استفاده مداوم از آن دچار کمر درد و سردرد می‌شوید. معمولا تختخواب های دو نفره ابعاد متفاوتی دارند و باید با توجه به فضایی که در دسترس شماست خرید انجام شود. بهتر است در مورد ابعاد استاندارد تخت خواب ها هم اطلاعاتی داشته باشید.

حالا باید برای تختخواب خود تشکی بخرید که هم ایمن باشد و هم ضد حریق و هم از نفوذ حشرات و آب به داخل آن جلوگیری شود. تشک های فنری برای کسانی که وزن کم و سن پایینی دارند بهتر است و تشک هایی که فنر ندارند و طبی هستند برای افرادی که مشکل کمر درد دارند بهتر است.

چنانچه اتاق خواب شما کوچک باشد بهتر است از تخت خواب هایی که دارای کشو و یا باکس هستند استفاده کنید زیرا فضای زیادی از اتاق خواب توسط تخت اشغال می شود و چه بهتر که وسایل اضافی هم سهمی در این فضا داشته باشند.

بهترین وقتی که می توانید وسایل چوبی مثل سرویس خواب و تخت خواب های چوبی را خریداری کنید فصل تابستان است و خرید و فروش وسیله های چوبی در تابستان بهتر است چون در فصل‌های دیگری چون فصل زمستان به علت شلوغ بودن بازار چوب ممکن است محصول با کیفیتی به شما عرضه نشود.

با این تفاصیر بهترین نوع تخت خواب آنی است که هم ارتفاع و ابعاد مناسبی داشته باشد و هم تشک استانداردی روی آن باشد و باید چوب یا فلزی که در ساخت تخت خواب به کار می رود کیفیت بالایی داشته باشد تا هزینه و انرژی که بابت خرید آن صرف کردید هم هدر نرود و حتما قبل از خرید تخت خوابتان را امتحان کنید و مطمئن شوید که صدای جیر جیر ندهد چون هر صدایی موقع استفاده از تخت خواب یعنی اتصالات تخت خواب مشکل دارد و کیفیت محصول کم است.

ابعاد استاندارد تخت خواب ها

تخت یک نفره باید اندازه ۹۰ تا ۱۱۰ و تخت خواب های دو نفره باید عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتیمتر داشته باشند. افرادی که قد بلندتری نسبت به حد متوسط دارند بهتر است تختی با طول 2 متر تهیه کنند. و برای افراد قد کوتاه تخت ۱۹۰ سانتی متری هم خوب است. در مورد ارتفاع تخت ها باید بدانید که بیشتر آن ها ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر هستند که این ارتفاع از سطح زمین بیشتر به خاطر این است که نظافت زیر تخت راحت تر انجام شود.

جدید ترین مدل سرویس خواب و تخت خواب

راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

مدل سرویس خواب یک نفره

راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

مدل سرویس خواب دو نفره

راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

قیمت سرویس خواب

نام محصول قیمت
سرویس خواب دخترانه سارینا 2,300,000تومان
سرویس خواب دو نفره مدرن مبین 5,100,000تومان
سرویس خواب دو نفره آراد 4,700,000تومان
سرویس خواب دو نفره آندیا 3,800,000تومان
سرویس خواب دو نفره شبنم 5,000,000تومان
سرویس خواب دو نفره لیانا 4,700,000تومان
سرویس خواب سلطنتی ملکه QUEEN 19,500,000تومان
سرویس خواب سلطنتی عروس مارینا 14,800,000تومان

مدل تخت خواب دو نفره

راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

مدل تخت خواب دو طبقه

راهنمای خرید سرویس خواب و تخت خواب دو نفره و دو طبقه

قیمت تخت خواب

نام محصول قیمت
تخت خواب دو نفره کلاسیک شاینا 1,500,000تومان
تخت خواب جدید سهند 2,300,000تومان
تخت خواب دو نفره وکیوم شیدا 1,400,000تومان
تخت خواب دو نفره آناهیتا 1,800,000تومان
تخت خواب یکنفره جوان ماندانا 1,150,000تومان
تخت خواب اسپرت یکنفره ملودی موج 850,000تومان
تخت خواب مدرن یکنفره هلما 1,800,000تومان
تخت خواب مدرن یکنفره هلیا 1,200,000تومان

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل راحتی جدید و متنوع با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت دو طبقه، سرویس خواب، سرویس خواب مدرن یک نفره و دو نفره، مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.