خرید کردن همیشه لذت بخش است اما اینکه خریدی انجام دهید که از بابت آن خیالتان راحت باشد و بدانید هزینه‌ای که برای خرید آن محصول پرداخت کرده اید در جای درستی خرج شده است و به همان میزان برای شما دوام خواهد داشت، لذت بخش تر است. گاهی اوقات وقتی که می خواهید خریدی را انجام دهید بیشترین چیزی که برای شما مدنظر است زیبایی ظاهری کالایی است که خریداری می کنید ولی برای یک خرید خوب باید علاوه بر زیبایی ظاهری فاکتورهای دیگری را هم مد نظر قرار دهید.راهنمای خرید انواع مدل مبل راحتی جدید + قیمت

مشخصات مبل راحتی استاندارد

وقتی که می خواهید برای یک خانه وسیله خریداری کنید و شروع به چیدمان دکوراسیون خانه کنید یکی از مهمترین اقلامی که در ظاهر دکوراسیون خانه و زیبایی آن تأثیرگذار است مبل ها هستند و انتخاب مبلمان مناسب می‌تواند تاثیر خیلی زیادی در ظاهر خانه شما داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم هنگامی که می‌خواهید مبلی را خریداری کنید حتما از قبل آگاهی کافی در مورد خرید مبلمان به دست آورید تا از کالایی که خریداری می کنید لذت ببرید.

به طور مثال وقتی که قرار است یک مبلمان برای خانه خود مبلی خریداری کنید باید علاوه بر زیبایی مبلمان و هماهنگی با سبکی که مدنظر شما است استحکام، حالت فنری مبل، عمق و جنس پارچه که در مبل استفاده شده مد نظر قرار بگیرد و خریدی متناسب است که همه این فاکتورها را با هم داشته باشد.

ویژگی‌های مبل خوب چیست؟

در خرید مبل راحتی به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع مبل راحتی باید در حد متناسبی باشد که شانه ها و قسمتی از گردن شما را پوشش دهد تا هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید و همچنین قسمت پشت مبل باید استاندارد گودی کمر شما را بپوشاند و وقتی که از آن استفاده میکنید از نظر فیزیکی دچار مشکل نشوید و علاوه بر آن ارتفاع مبل هم گزینه مهمی است و نه باید آنقدر بلند باشد که پای شما به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه باشد که پاها به زمین کشیده شود.

دقت داشته باشید که میزان نرمی مبل هم باید دارای استاندارد متناسبی باشد و نباید خیلی سفت باشد که شما از نشستن روی آن احساس آرامش نداشته باشید و نه آنقدر نرم باشد که قسمت های چوبی را حس کنید. همچنین وزن مبلی هم باید تقریبا سبک باشد تا حمل و نقل آنها آسان باشد.

استحکام مبل

قبل از اینکه مبل را خریداری کنید سعی کنید دقیق همه قسمت های مبل را برانداز کنید و تست کنید و حتی روی آن بنشینید تا مطمئن شوید که صدای جیر جیر نمی دهد و همه اتصالات آن محکم است و سطح صافی دارد.

بهترین فوم برای مبل

از دیگر فاکتورهایی که باید برای خرید مبل راحتی درنظر بگیردید توجه به فوم یا اسفنجی است که در مبل به کار گرفته شده است.

معمولا از تشک دابل برای مبلمان استفاده می‌کنند که شست و شوی آنها کار راحتی است و این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در نشیمن مبلمان شما از فوم استفاده شده باشد بهتر است فرم شما نوع سرد باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد و اگر از اسفنج استفاده شده بود باید اسفنج ۳۰ کیلویی باشد.

نحوه تشخیص فوم گرم از فوم سرد این است که وقتی شما یک قسمتی از مبل را به سمت داخل فشار می دهید اگر خیلی سریع به حالت اولیه برگشت فوم سرد است و اگر با کمی تأخیر به حالت اول برگردد و خیلی نرم باشد از فوم گرم استفاده شده که معمولاً فوم های گرم طول عمر زیادی ندارند.

پارچه روکش مبل هم فاکتور مهمی است و باید دقت داشته باشید که علاوه بر زیبایی ظاهری، جنس خوبی هم داشته باشد به طوری که وقتی بعد از چند وقت از آن استفاده می کنید مقاومت کافی را داشته باشد و رنگ ثابتی داشته باشد و پرز ندهد چون این موارد اهمیت زیادی دارد و اگر هر کدام از آن ها را نداشته باشد مجبور هستید باز بعد از چند وقت یا چند ماه مجدداً برای خرید مبلمان هزینه کنید و یا پارچه مبلمان را عوض کنید.

بهترین نوع پارچه برای خرید مبل راحتی

معمولا این سوال پیش می آید که بهترین نوع پارچه ای که برای خرید مبل راحتی باید در نظر گرفت چیست؟ پارجه های مختلفی به عنوان روکش مبل راحتی استفاده می شود که یکی از انواع مختلف آن ها پارچه های مخملی، شانل، مخمل نانو میکرو و غیره است.

معمولا از پارچه های سنگین تر مثل پارچه مخملی برای مبل های سلطنتی استفاده می کنند و در مبل های راحتی از پارچه های چرمی یا شانل و غیره استفاده می‌کنند. تراکم این پارچه ها اهمیت زیادی دارد و بهتر است که از پارچه های کشی هستند برای روکش مبل استفاده نکنید و اگر پارچه ای که خریداری می‌کنید تراکم خوبی داشته باشد وقتی جلوی نور بگیرید نباید نور را به راحتی از خود عبور دهد این یکی از نشانه‌های پارچه‌های متراکم است.

دقت داشته باشید که وزن پارچه بهتر همیشه سنگین تر است و قیمت پارچه ها دلیل اصلی بر بهتر بودن یا بدتر بودن آنها نیست خیلی از موارد مبلی که در بازار وجود دارد و قیمت‌ بالایی هم دارد از پارچه خیلی خوبی در ساختش استفاده نشده است

تناسب اندازه مبل با فضا

علاوه بر تمام مواردی که گفته شد تناسب اندازه مبل با فضایی که شما در اختیار دارید امر مهمی در خرید مبلمان است که باید به آن توجه داشته باشید و ممکن است شما برای فضایی که در اختیار دارید هزینه زیادی پرداخت کنید و مبلمان را خریداری کنید اما متناسب با محیط در دسترس شما نباشد و این قضیه باعث می شود زیبایی مورد انتظار شما در ظاهر خانه دیده نشود.

به طور مثال اگر سقف کوتاه دارید مبل های سلطنتی گزینه خوبی برای خانه شما نخواهند بود و بهترین حالت خرید مبلمان این است که شما با توجه به متراژ خانه و قسمت مشخصی که قرار است مبل آنجا قرار بگیرد خرید خود را انجام دهید.

مدل مبل راحتی جدید و متنوع

با توجه به نیاز مشتری تنوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید در نهایت می توانید مبلمان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و فقط کافیست به سایت های اینترنتی و فروشگاه ها و بازار مبل ها سر بزنید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید.

راهنمای خرید انواع مدل مبل راحتی جدید + قیمتراهنمای خرید انواع مدل مبل راحتی جدید + قیمتراهنمای خرید انواع مدل مبل راحتی جدید + قیمت

قیمت مبل راحتی

رنج قیمت مبل های راحتی بسیار گسترده است و شما می توانید با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید مبل‌راحتی مد نظر خود را خریداری کنید اما موارد مختلفی در قیمت مبل راحتی تاثیرگذار است.

یکی از مواردی که در قیمت مبل های راحتی تاثیرگذار است متریالی است که در ساخت مبل راحتی به کار رفته است. این که از چه چوبی برای کلاف مبل استفاده شده باشد و قسمت نشیمن مبل به کار رفته است و همچنین پارچه که بعنوان روکش روی مبل قرار می‌گیرد چه چیزی باشد در قیمت مبل راحتی تأثیرگذار خواهد بود.

نام محصول قیمت
مبل راحتی کلاسیک مونت کومری 4,800,000تومان
مبل راحتی چستر چلسی 5,300,000تومان
مبل راحتی اسپرت ال کاژو 5,950,000تومان
مبل چستر فیلد انگلیسی 5,999,000تومان
مبل راحتی مانیا 10,000,000تومان
مبل راحتی نوبل 10,000,000تومان
مبل راحتی کاتالان 12,000,000تومان
مبل راحتی کاملیا 12,500,000تومان

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل راحتی جدید و متنوع با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت دو طبقه، سرویس خواب، سرویس خواب مدرن یک نفره و دو نفره، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.