تامین 30 درصد نیازهای مددجویان توسط خیرین


تامین 30 درصد نیازهای مددجویان توسط خیرین

کرج - ایرنا - خیرین استان البرز 30 درصد نیازهای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان را تامین می کنند .

به گزارش ایرنا، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز روز سه شنبه در حاشیه گشایش مرکز نیکوکاری شهدای راهداری البرز گفت: با راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید طی چهارماه گذشته تعداد مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله محور در استان البرز به ۷۸ مرکز رسید.
وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری شهدای راهداری به‌ منظور استفاده از ظرفیت نیکوکاران در امر محرومیت‌زدایی افتتاح شد.

این مسئول با اشاره به‌ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیّران در لایه‌ها و طیف‌های متنوع جامعه افزود: کمک به تأمین معیشت مددجویان و سایر محرومان استان البرز در زمینه‌های پوشاک، کالای جهیزیه، خدمات فرهنگی و آموزشی، اطعام نیازمندان و کمک به رفع نیازهای درمانی مددجویان جزء مهم‌ترین اقدامات مراکز نیکوکاری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: طی ماه‌های گذشته مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان، سپاه و فرهنگیان به همراه مراکز نیکوکاری تخصصی و محله محور در پویش‌های کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، جشن نیکوکاری، کمک به سیل‌زدگان و ماه مبارک رمضان سهم بسزا و چشمگیری را ایفاء کردند.
وی با دعوت از مردم نیکوکار برای بهره‌مندی از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری اعلام کرد: مردم نوع‌دوست استان البرز برای پرداخت صدقه و سایر امور نیکوکاری می‌توانند با استفاده از شماره تلفن‌های ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری # ۰۲۶*۸۸۷۷* از مزایای این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.

کمیته امداد البرز حدود ۵۰ هزار نفر مددجو زیر چتر حمایتی خود دارد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق