رتبه های برتر جشنواره نوآوری بنام فرهنگیان ایلام ثبت شد


رتبه های برتر جشنواره نوآوری بنام فرهنگیان ایلام ثبت شد

ایلام- ایرنا- معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: رتبه های برتر سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری بنام فرهنگیان این استان ثبت شد.

حشمت اله وردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری هفته جاری در خراسان رضوی با رقابت فرهنگیان این استان برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس این جشنواره هر استان می توانست در هر سه محور یک اثر برگزیده را برای ورود به مرحله کشوری به ستاد معرفی کند که در نهایت سه اثر پس از تایید علمی، به مرحله کشوری راه یافت.

وی اضافه کرد: در محور نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار ایلام رتبه نخست کشوری را کسب و از فرشته منصوری، کبری غیابی، آزاده اسدی و زهرا جمشیدی به عنوان اعضا این گروه تجلیل شد.

اله وردی افزود: همچنین در محور نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی نیز رتبه نخست از آن استان ایلام شد و لیدا خیری ستار و زینب نادرنیا در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در محور نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرایند یادگیری نیز تیم شهرستان آبدانان موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد و از پروین زارعی و زینب سبزی در این حوزه تقدیر شد.

۱۲ هزار فرهنگی در استان ایلام مشغول فعالیت هستند.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان