راهنمای خرید تخت خواب دو طبقه نوجوان و کودک + قیمت


راهنمای خرید تخت خواب دو طبقه نوجوان و کودک + قیمت

تخت خواب‌های دو طبقه به طور معمول توسط خانواده‌هایی که دو فرزند دارند خریداری می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، این تخت‌ها فضای کمی گرفته و به فرزندان شما امکان استفاده از باقی فضای اتاق را می‌دهد.

راهنما کاربردی خرید تخت دو طبقه

تخت‌های دو طبقه در مدل‌های مختلف و متنوعی تولید می‌شوند. برای خرید شما باید سن و نیاز فرزندان خود را در نظر بگیرید. اگر فرزندان شما در سنین کودکی هستند خرید تخت‌های فانتزی که دارای قسمتی برای بازی بچه‌ها هستند گزینه مناسبی است. اما برای فرزندان نوجوان بهتر است تختی که دارای قفسه، میز تحریر و کشو و باکس هست خریداری کنید.

بعد از شکل ظاهری و انتخاب نوع تخت مورد نظرتان باید در مورد کیفیت و دوام آن تخت از فروشنده سوال‌هایی بپرسید. متریال استفاده شده برای ساخت و نوع اتصالات تخت از اهمیت زیادی برخوردار است. تخت های چوبی، ام دی اف و فلزی به نسبت با کیفیت‌تر و محکم‌تر از سایر تخت‌ها هستند.

اتصالات نیز از جهت استحکام تخت اهمیت زیادی دارد همینطور ساخت تخت باید در نهایت دقت انجام شده باشد تا تخت لق نخورده و تراز باشد.

تخت‌ها را در نقطه‌های برش خورده بررسی کنید تا کیفیت و تمیزی کار برای شما مشخص شود، خصوصا تخت‌های فلزی، چون این تخت‌ها ممکن است، در این نقاط دارای زائده باشند و بدن فرزندتان را زخم کنند یا باعث پارگی تشک و ملافه شوند.

نکته بسیار مهم در تخت‌های دو طبقه امنیت فرزندان شما است. برای اینکه خیال‌تان از بابت امنیت فرزندانتان خصوصا کسی که در طبقه بالا استراحت می‌کند، راحت باشد باید در زمان خرید علاوه بر تمام نکات بالا به دو نکته دیگر نیز توجه کنید. اولین نکته وجود حفاظ سراسری برای تخت بالا است که تمام تخت را گرفته و مانع از افتادن فرزنده شما می‌شود این نکته خصوصا در ارتباط با بچه‌هایی که بدخواب هستند باید در نظر گرفته شود. نکته دوم نردبان این تخت ها است. بهتر است تختی با پله خریداری کنید اما اگر تختی نردبانی پسندیدید به خاطر داشته باشید که نردبان تخت دو طبقه باید صاف و به صورت ثابت به تخت متصل باشد زیرا در نردبان‌های کج و متحرک امکان بروز حادثه بالا است.

داشتن گارانتی شرکتی یکی از نکاتی است که خیال شما را از بابت کیفیت تخت خواب راحت می‌کند پس این نکته را فراموش نکرده و از خرید تخت های بدون گارانتی پرهیز کنید.

جدیدترین مدل تخت خواب دو طبقه

راهنمای خرید تخت خواب دو طبقه نوجوان و کودک + قیمت

مدل تخت خواب دو طبقه نوجوان

تخت خواب‌های نوجوان طرح‌های ساده‌تری داشته و از نظر اندازه از تخت‌های کودک بزرگ‌تر می‌باشند. این تخت‌ها معمولا دارای کتابخانه یا میز تحریر هستند.

راهنمای خرید تخت خواب دو طبقه نوجوان و کودک + قیمت

مدل تخت خواب دو طبقه دخترانه

تخت خواب‌های دخترانه رنگ‌های متنوعی داشته و در مدل‌های فانتزی تولید می‌شوند.

راهنمای خرید تخت خواب دو طبقه نوجوان و کودک + قیمت

مدل تخت خواب دو طبقه پسرانه

تخت‌های پسرانه مدل‌های ساده‌تر و با رنگ‌های تیره‌تر هستند.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید تخت خواب دو نفره با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت دو طبقه نوجوان، سرویس خواب، سرویس خواب مدرن یک نفره و دو نفره و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!