انتخاب مبل و سرویس خواب جهیزیه عروس


انتخاب مبل و سرویس خواب جهیزیه عروس

انتخاب ست مبلمان و سرویس خواب مناسب یکی از انتخاب‌های مهم برای عروس خانم‌ها هست که با وسواس هر چه‌ تمام‌تر آن را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ۲۰دکور، همچنین مبل و سرویس خواب نقطه‌های مرکز توجه در اتاق پذیرایی و اتاق‌خواب می‌باشند که باید در انتخاب آن‌ها توجه کرد و انتخابی داشته باشید که مناسب منزل و دکوراسیون شما باشد.

انتخاب ست مبلمان

خانه‌هایی که کوچک بوده و شما نمی‌توانید بیشتر از یکدست مبل در آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب مبل راحتی بوده زیرا هم فضای کمتری را اشغال می‌کند هم اینکه نشستن و استراحت روی آن راحت هست و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه اکثر زوج‌ها خانه‌هایی را اجاره و یا خریداری می‌کنند که متراژ زیادی نداشته و جا فقط برای یکدست مبل دارد پس بهتر است از مبلمان راحتی استفاده کنند.

حتی می‌توانند از مبل‌های ال که فضای کمتری نسبت به مبل‌های راحتی خانگی اشغال می‌کنند و یا مبل‌های ال تخت خوابشو که دومنظوره بوده و در دو نقش مبل و سرویس خواب می‌باشند، استفاده کنند.

برای انتخاب رنگ بهتر است از رنگ‌های روشن و پاستیلی استفاده کنید این کار به دو منظور انجام می‌شود اول به این دلیل که منزل شما بزرگ‌تر به نظر برسد دوم اینکه اکثر ما منزل نوعروس‌ها را بارنگ‌های روشن می‌شناسیم؛ سوم اینکه منزل نوعروس‌ها به دلیل نبود کودک و میهمانان زیاد، وسیله‌های رنگ روشن دیرتر کثیف می‌شوند.

انتخاب سرویس خواب

انتخاب سرویس خواب برای عروس خانم‌ها کار جذاب و درعین‌ حال کار سختی نیز هست چون در هنگام ورود به اتاق‌خواب اولین چیزی که به چشم می‌خورد سرویس خواب هست پس در انتخاب طرح و رنگ آن باید دقت بسیاری به خرج داد.

سرویس خواب‌ها در دو مدل اسپرت و سلطنتی می‌باشند، سرویس خواب‌های سلطنتی برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیون سلطنتی مناسب بوده ولی از آنجایی‌ که منزل زوج‌ها اکثراً متراژ پایین هست از مبل و سرویس خواب سلطنتی نمی‌توانند استفاده کنند پس منزل آن‌ها سبک سلطنتی ندارد و باید از سرویس خواب‌های اسپرت استفاده کنند.

از سرویس خواب اسپرت با رنگ روشن استفاده کرده و سعی کنید قسمت زیر سرویس خواب شما باکس و یا کشو داشته باشند که حکم کمد را داشته و وسیله‌های اضافی خود را درون قرار دهید.

سرویس خواب با رنگ چرم و چوب سفید که لمسه خورده باشد می‌تواند یک گزینه مناسب برای اتاق‌خواب بوده و فضا را زیبا و دل‌باز می‌کند.

اگر قصد خرید سرویس خواب سلطنتی دارید سعی کنید از چوب‌های منبتی رنگ روشن و یا سفید استفاده کنید.

انتخاب مبل و سرویس خواب جهیزیه عروس

انتخاب مبل و سرویس خواب جهیزیه عروس

انتخاب میز تلویزیون

اولین نکته در قرارگیری میز ال سی دی، قابل دید بودن برای اکثر افراد در منزل هست که شما میز تلویزیون خود را در جایی قرار دهید که دارای زاویه مناسبی باشد.

برای آسودگی و راحتی خود بهتر است میز را در جایی قرار دهید که جلوی آن‌ یک کاناپه باشد که راحت روی آن استراحت کنید و لذت ببرید.

میز تلویزیون نیز مدل کلاسیک و سلطنتی دارد و بازهم برای منزل نوعروس مدل کلاسیک و مدرن گزینه شیک و زیباتری است البته عروس‌هایی که سبک دکوراسیون آن‌ها سلطنتی است می‌توانند از میز ال سی دی سلطنتی استفاده کنند و پیشنهاد ما برای آن‌ها میز سلطنتی با رنگ سفید هست.

انتخاب مبل و سرویس خواب جهیزیه عروس

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...