خرید لوازم جانبی از فروشگاه اینترنتی استایل آپ


خرید لوازم جانبی از فروشگاه اینترنتی استایل آپ

دوست دارید قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به گوشی هوشمند خود اضافه کنید؟ دوست دارید ظاهر گوشی خود را تغییر دهید و استایلی دلربا بسازید؟ دوست دارید امنیت گوشی خود را بالاتر ببرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استایل آپ، با خرید لوازم جانبی گوشی می‌توانید به این دنیای هیجان‌انگیز در گوشی‌های هوشمند دسترسی پیدا کنید. قاب‌ها و کاورهای جذاب و شگفت‌انگیز، گلس‌های مقاوم با قابلیت‌های ویژه، انواع کیف، باتری، شارژر و هدفون و ... انتخاب‌های هیجان‌انگیزی هستند که می‌توانند به گوشی شما جان‌ تازه‌ای ببخشند.

با بهترین لوازم جانبی S10 ، A50 و A30 آشنا شوید.

ما در اینجا انواع لوازم جانبی سه گوشی هوشمند سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد. S10 از سری S و A50 و A30 از سری A. شناخت انواع این لوازم جانبی را از دست ندهید.

گزینه‌های متنوع خرید لوازم جانبی Samsung Galaxy S10

لوازم جانبی S10 زیبایی و امنیت و کارایی را همزمان به شما هدیه می‌دهند. خوش‌ساخت و ظریف هستند و در عین حال بادوام و با کارایی بالا. خرید لوازم جانبی S10 یک تجربه‌ی دلپذیر است. چرا که قرار است قابلیت‌هایی را به گوشی خود اضافه کنید که خود گوشی آن‌ها را ندارد. به طور مثال با یک گلس محافظ صفحه که قابلیت آنتی‌رفلکس دارد می‌توانید از چشم خود در برابر نور و اشعه‌های مزاحم محافظت کنید. با کاور هوشمند همزمان از بدنه و صفحه نمایش محافظت می‌کنید و با صفحه نمایش اختصاصی آن از نوع Clear View و یا LED‌ ساعت، تاریخ، تماس‌ها و پیام‌هایتان را چک می‌کنید، بدون اینکه نیاز باشد گوشی را از کیف خارج کنید. هیجان‌انگیز نیست؟

با خرید لوازم جانبی S10 زیبایی و جذابیت گوشی را هم به مرحله‌ی تازه‌ای می‌رسانید. یک قاب با رنگی که دوستش دارید و طرحی که می‌پسندید. قابی که با استایل شما ست می‌شود. کاور گوشی S10 جلو دوربین و دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را نمی‌گیرد و به خوبی با بدنه‌ی گوشی چفت می‌شود. تازه از بدنه و قطعات داخلی گوشی هم مراقبت می‌کند. اگر می‌خواهید از صفحه ‌نمایش هم به طور همزمان محافظت کنید کیف Samsung S10 گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. مخصوصا کیف چرمی با آن زیبایی ذاتی و استایل نیمه‌کلاسیکش که روی گوشی شما خودنمایی می‌کند.

یک هندزفری باکیفیت و حرفه‌ای می‌تواند تجربه‌ی شنیداری شما از موسیقی را دگرگون کند. شاید باید موسیقی را به شکل دیگری گوش کنید و لذت پنهان موسیقی را بیشتر حس کنید. هدفون سامسونگ گلکسی بادز این کیفیت بی‌نظیر را به شما هدیه می‌کند. شارژر وایرلس و شارژر اصلی S10 را هم فراموش نکنید چون جزو گزینه‌های ضروری خرید لوازم جانبی سامسونگ S10 هستند و شارژرهای بی‌کیفیت به باتری گوشی آسیب می‌زنند. اگر با مشکل باتری هم مواجه شده‌اید و باتری گوشی شما کارایی سابق را ندارد به راحتی می‌توانید با خرید باتری جدید کارایی گوشی خود را مثل روز اولش بالاتر ببرید.

تمام این لوازم جانبی سامسونگ S10 با تخفیف‌های همیشگی و قیمت مناسب در استایل آپ منتظر شما هستند. کافیست سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تمام این لوازم جانبی اورجینال هستند و کارایی و دوام بالای آن‌ها شما را شگفت‌زده می‌کند. راحت و بدون دردسر گوشی خود را مجهزتر و ایمن‌تر کنید و بیشتر بدرخشید.

خرید لوازم جانبی سامسونگ A50 و تجربه‌ای متفاوت از یک گوشی هوشمند

Samsung Galaxy A50 یک گوشی موبایل معرکه‌ است. قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و از هر نظر قدرتمند است. اما شما همچنان می‌توانید این گوشی را قدرتمندتر و زیباتر کنید. با خرید لوازم جانبی سامسونگ A50 می‌توانید هر رنگ و طرحی که دوست دارید را روی گوشی خود پیاده کنید. چه رنگی دوست دارید؟ فکر می‌کنید چه طرح یا استایلی برایتان مناسب‌تر است؟ با سه مورد از گزینه‌های خرید لوازم جانبی A50 که ظاهر گوشی شما به کلی تغییر می‌دهند آشنا شوید:

قاب گلکسی A50: قاب یا کاور A50 از بدنه‌ی گوشی شما در برابر ضربه و خط و خراش محافظت می‌کند. اما این تنها هدف استفاده از آن نیست. با قاب‌های جذاب A50 می‌توانید بیشتر و بیشتر بدرخشید. قاب سیلیکونی، قاب 360 درجه، قاب ژله‌ای، قاب نیلکین و انواع قاب‌های هیجان‌انگیز دیگر با طرح‌ها و رنگ‌هایی کم‌نظیر به بازار عرضه شده‌اند که زیبایی گوشی A50 شما را دوچندان می‌کنند. می‌توانید گوشی خود را با ساعت هوشمند یا دستبند و کیف خود ست کنید و استایلی باب میل خود بسازید.

کیف A50: کیف A50 یک تیر و دو نشان است. به صورت همزمان از بدنه و صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کند. مهم‌تر اینکه کیف A50 به شما جذبه‌ی ویژه‌ای می‌بخشد. حتی نگاه کردن به کیف چرمی A50 هم وسوسه‌انگیز و لذت بخش است. مخصوصا برای دوستدارن چرم که می‌توانند حتی گوشی خود را هم با سلیقه‌ی خود تغییر دهند.

کیف یا کاور هوشمند A50: گوشی هوشمند به یک کاور هوشمند هم نیاز دارد. نه؟ یک کیف که قابلیت‌های هوشمند داشته باشد و نیازی نداشته باشید که برای چک کردن ساعت و تاریخ، چک کردن تماس‌ها و پیام‌ها و گوش دادن به موزیک گوشی را از کیف خارج کنید. این کاور هوشمند بسیار خوش‌ساخت و ظریف است و تجربه‌ی شما از گوشی هوشمند را چند درجه بالاتر می‌برد.

حالا که استایل دلخواه خود را ساختید فکری هم به حال امنیت صفحه نمایش و دوربین گوشی بکنید. گلس محافظ صفحه A50 خیال شما را از این نظر راحت می‌کند. نگران نباشید. این گلس ضخامت کمی دارد و هیچ اثر منفی بر روی کیفیت و وضوح صفحه نمایش ندارد. بسیار مقاوم است و اجازه نمی‌دهد صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه و فشار دچار آسیب یا خط و خراش شود. گلس محافظ لنز دوربین هم وظیفه‌ی محافظت از دوربین حساس گوشی را بر عهده دارد.

با خرید شارژر اصلی A50 هم از باتری گوشی محافظت کنید. هندزفری یا هدفون بی‌سیم سامسونگ هم می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای موزیک‌بازها باشد. موزیک را با کیفیت عالی، بدون نویز گوش بدهید.

استایل آپ لوازم جانبی اورجینال گلکسی آ50 را با قیمتی مناسب و با تخفیف‌های ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. جدیدترین گزینه‌های خرید لوازم جانبی Samsung Galaxy A50 در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و با ضمانت اصالت کالا را در استایل آپ سفارش دهید.

خرید لوازم جانبی Samsung Galaxy A30 و یک هیجان تازه

با خرید لوازم جانبی روح تازه‌ای به گوشی موبایل A30 خود بدهید! این لوازم جانبی A30 یک نیروی تازه برای گوشی شما هستند. امنیت گوشی شما را چند درجه بالاتر می‌برند و گوشی شما در برابر ضربه و فشار مقاوم می‌شود. قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند که خود گوشی آن‌ها را ندارد. استفاده از گوشی را راحت‌تر می‌کنند و مهم‌تر از همه اینکه شما را جذاب‌تر و خوش‌استایل‌تر می‌کنند.

گلس محافظ صفحه A30 از صفحه نمایش حساس گوشی محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد به صفحه نمایش گوشی آسیبی وارد شود. قابلیت آنتی‌رفلکس گلس از چشم شما در برابر نور و اشعه‌های بازتابی از سطح گوشی محافظت می‌کند. قابلیت گلس پرایوسی هم از حریم خصوصی شما مراقبت می‌کند و استفاده کردن از گوشی در مکان‌های عمومی راحت‌تر می‌شود.

کیف یا کاور هوشمند A30 کار را راحت‌تر هم می‌کند. چون یک صفحه نمایش اختصاصی دارد و نیازی نیست برای چک کردن تاریخ و ساعت و یا دیدن پیام‌ها و تماس‌ها گوشی را از کیف خارج کنید. زیبایی و جذابیت گوشی شما را هم دوچندان می‌کند. کیف چرمی هم به نوعی محافظ بدنه و صفحه نمایش گوشی است. اگر نگاهی به طراحی ظریف آن بیندازید قطعا آن را خواهید پسندید.

فرقی نمی‌کند چه تیپ و استایلی دوست دارید. انواع قاب و کاور سامسونگ A30 برای هر تیپ و استایلی عرضه شده‌اند. قاب سیلیکونی و 360 درجه با ظاهری فانتزی، طرح‌های مختلف قاب ژله ای، قاب‌های نیلکین با طراحی گیردار برای جلوگیری از لغزیدن گوشی داخل دست و سایر قاب‌های مختف می‌توانند به نوعی نظر شما را جلب‌ کنند و چشمان شما را خیره کنند. جلو دوربین و پورت‌های گوشی را هم نمی‌گیرند و کاملا با بدنه‌ی گوشی چفت و بست می‌شوند.

اگر دوستار موزیک هستید و دوست دارید موزیک باکیفیت و بدون نویز گوش بدهید می‌توانید سری به مدل‌های مختلف هندزفری در استایل آپ بزنید. هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز هم گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. با یک ارگونومی سازگار با گوش و با کیفیتی بی‌نظیر. شارژر اصلی A30 هم جزو لوازم جانبی ضروری هر گوشی موبایل است. کیفیت شارژ بالایی دارند و گوشی را در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن شارژ می‌کنند. استفاده کردن از شارژرهای بی‌کیفیت می‌تواند به باتری گوشی شما آسیب بزند و مجبور می‌شوید هزینه‌ای اضافی بابت خرید باتری جدید بپردازید. هر چند می‌توانید به راحتی باتری A30 را با قیمت مناسب از استایل آپ تهیه کنید.

لوازم جانبی اورجینال و با کیفیت با قیمتی که شاید باور نکنید در استایل آپ در دسترس شما هستند. تمام اطلاعات و ویژگی‌های لازم برای انتخاب و خرید لوازم جانبی A30 آورده شده‌اند و می‌توانید به سادگی و با اطمینان خاطر بهترین لوازم جانبی را برای گوشی زیبای خود بخرید. لحظه‌ای شک نکنید و سری به این لوازم جانبی زیبا و جذاب و حرفه‌ای بزنید و هیجان تازه‌ای را به زندگی خود اضافه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد