کنترل سرقت و کاهش حوادث جاده‌ای اولویت پلیس آذربایجان‌شرقی است


کنترل سرقت و کاهش حوادث جاده‌ای اولویت پلیس آذربایجان‌شرقی است

تبریز-ایرنا- جانشین  فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کنترل سرقت، کاهش حوادث جاده‌ای و درون شهری از اولویت های مهم و اصلی این نیرو در استان است.

سردار علی محمدی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان هریس با بیان اینکه تامین امنیت در شهرها و روستاها جزو رسالت های اصلی ناجا است، افزود: این اولویت سرلوحه برنامه کاری سال جاری فرمانده انتظامی شهرستان هریس و کنترل سرقت، مبارزه با مواد مخدر، کاهش تصادفات برون و درون جاده ای از جمله مهمترین آنها است.

وی اظهار داشت: در این راستا وحدت و همراهی مردم، امامان جمعه و جماعت و هماهنگی مسئولین نظام لازم است که البته تاکنون نیز بر اثر همین اتحاد و هماهنگی کاهش جرایم در استان را شاهد بوده ایم.

سردار محمدی مجاهدت در راه حفظ و برقراری امنیت جامعه را وظیفه تک تک پاسداران و حافظان امنیت برشمرد و اضافه کرد: ایجاد و حفظ امنیت اجتماعی نیازمند تعامل و همکاری همه نهادهای مسئول به ویژه خود مردم است.

وی ادامه داد: ناجا نقش قابل توجهی در تامین امنیت شهرها و روستاهای کشور دارد و موفقیت امروز نیروی انتظامی برابر اذعان کارشناسان در دو عنصر جامعه محوری و تایید مردم خلاصه می شود.

سردار محمدی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران برابر اعلام دشمنان قسم خورده نظام به صورت پایدار برقرار است، اجرای قانون و قاطعیت در اجرای آن و رافت در اعمال قانون را از توصیه های مقام معظم رهبری به حافظان امنیت برشمرد که باید مورد توجه و عمل قرار بگیرد.

وی وضعیت امنیت در شهرستان هریس را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: این شهرستان یکی از امن ترین شهرستان‌های آذربایجان شرقی است.

امام جمعه شهرستان هریس نیز در این مراسم با بیان اینکه موفقیت در سایه امنیت لازمه هر حکومتی است، اظهار داشت: احساس امنیت از خود امنیت در جامعه مهمتر است و امروز امنیت ایران اسلامی با وجود ناامنی های موجود در کشورهای مختلف منطقه مثال زدنی است.

حجت الاسلام قهرمان احمدی توجه به پیشگیری از رواج استعمال مواد مخدر در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان را به عنوان یکی از حربه های سیاسی و تهدیدات نظام اسلامی بیان کرد که مبارزه با آن باید در اولویت فعالیت های پلیس باشد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرهنگ ایرج توکلی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان هریس معرفی و از خدمات سرهنگ ستار داداشی تجلیل شد.

شهرستان هریس با حدود ۷۰هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری تبریز قرار دارد.

/۳۰۷۱/۷۲۲۷/۳۰۳۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس