عملکرد نظام با هدف امید دادن به مردم بیان شود


عملکرد نظام با هدف امید دادن به مردم بیان شود

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از دلایل بیان عملکردهای نظام فارغ از تلاشی که دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از خود نشان می دهد توجه به مساله مهم امیدوار کردن و امید دادن به مردم است.

سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه ناحیه قوچان افزود: امام خمینی (ره) از همان روزهای ابتدایی انقلاب بر این مساله توصیه می‌کردند که اگر اقدامی انجام می‌شود باید به مردم گفته شود زیرا معاندان و دشمنان خدمات نظام را وارونه جلوه می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز ۴۰ سال از عمر با برکت و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد که علیرغم همه دشمنی‌های نظام سلطه، نتوانسته‌ایم خدمات شایسته نظام را به‌درستی در مقابل تبلیغات مسموم نشان دهیم و این در حالی است که دولت‌های مختلف در طول انقلاب خدمات شایانی انجام داده اند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بابیان اینکه نباید تحت تأثیر دشمن قرار گرفته و یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کرد گفت: هر فردی که در این نظام تلاش کند تا مردم ناامید شوند به طور قطع به‌ نظام و انقلاب خیانت کرده است.

شفاهی افزود: اگر امروز ندای انقلاب در دنیا توسعه پیداکرده و فرهنگ ناب محمدی در همه جای این کره خاکی جاری است به برکت فرهنگ عاشورایی بوده که نباید اجازه دهیم در لابه‌لای مباحث گم شود.

امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم گفت:‌ این شهرستان در ابعاد نظری و عملی استعدادهای فراوانی دارد که جوانان بسیجی آن توانسته‌اند پهپاد یا موتور تک‌چرخ بسازند و بسیج فرصت خوبی را برای جوانان به وجود آورده تا استعداد آن‌ها به معرض شکوفایی برسد.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی بابیان این که متأسفانه امروز بُعد فکری و علمی جوانان در دفاع مقدس مغفول مانده و فیلم‌های دفاع مقدس نیز علم، فکر و هوش رزمندگان را نشان نمی‌دهند افزود: رژیم بعثی دارای فرماندهانی احمق نبود بلکه مستشارانی با قدرت داشت اما جوانان ایرانی باهوش، ذکاوت و علم خود این افراد را هم به‌زانو درآوردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه قوچان نیز در این مراسم گفت:جهاد همبستگی ملی در کنار بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن از برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است.

سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزانمهر افزود: در حال حاضر ساخت ۱۸ خانه و طرح برای محرومان تحت پوشش که در بارندگی‌های ابتدای امسال خسارت‌ دیده‌اند آغازشده است که امیدواریم حداکثر تا آبان ماه به پایان برسد.

وی اضافه کرد: در خصوص کمک به آب کشاورزی و آب شرب روستائیان در سال گذشته ۱۲ رشته قنات با هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال مرمت و لایروبی شد که تاکنون اعتبارات آن تحقق‌نیافته است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه قوچان نیز در این مراسم گفت: نقشه و چراغ راه ما بیانیه گام دوم انقلاب رهبری است و بدون گوش سپردن به رهنمودهای رهبر انقلاب طی کردن راه مشکل خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی افزود: وظیفه ما بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و اجرایی کردن آن با همدلی و وحدت است و همه باید از ارزش‌های انقلاب پاسداری غیر محافظه‌کارانه کنیم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزانمهر قدردانی و تشکر شد و سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه قوچان معرفی شد.

سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی پیش‌ از این فرماندهی سپاه ناحیه جغتای را بر عهده داشته است.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.

۷۵۰۱/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس