اعزام 2 گلستانی به مسابقات قهرمانی والیبال زنان آسیا


اعزام 2 گلستانی به مسابقات قهرمانی والیبال زنان آسیا

گرگان - ایرنا - مونا آشفته و مهسا صابری، لژیونرهای والیبال گلستان با قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان زن آسیا در کره جنوبی اعزام می شوند.

عیسی سنگدوینی رییس هیات والیبال گلستان روز سه شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این ملی پوشان به همراه ۱۲ والیبالیست دیگر استان های کشور، ۲۰ مردادماه عازم سئول محل برگزاری مسابقات خواهند شد.
مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس محمودی، تهمینه درگذنی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان و زهرا بخشی بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقات خواهند بود
والیبال زنان گلستان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و برخی از آنها عضو ثابت تیم ملی در رده های سنی گوناگون هستند.
آشفته و صابری پس از درخشش در جام کنفدراسیون آسیا، به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه سیر در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شدند
زهرا خان محمدی و رویا فرخی نیز از جمله دیگر گلستانی های والیبال زنان ایران هستند که در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی جزو نفرات تیم ملی امید محسوب می شوند.
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۶ مرداد تا ۳ شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.
تیم ملی ایران در گروه اول این مسابقات با کره جنوبی و هنگ کنگ همگروه است.
ایران تا کنون ۶ بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است که در سال ۲۰۰۷ دوازدهم، در سال ۲۰۱۷ نهم و در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ در رده هشتم قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق