آیین تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری برگزار شد


آیین تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری سه شنبه شب در آستانه فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار در تالار قصر شهرکرد برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار گفت : اصحاب رسانه ، روشنی بخش اذهان عمومی جامعه هستند.

علی کاظمی باباحیدری سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان چهارمحال وبختیاری افزود: اصحاب رسانه چراغ راه اطلاع رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسوولتن هستند.

به گفته وی ،رسانه ها با انتشار صحیح و به دور از حاشیه عملکرد مسوولان را بیان کنند و با ایستادگی در مقابل رسانه های بیگانه امید را دربین مردم در جامعه نهادینه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با تبریک روز خبرنگار افزود: رسانه‌ها به‌نوعی پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان و بیان مشکلات جامعه برای حل شدن هستند .

جواد کارگران دهکردی افزود: تحریم ها و وضعیت اقتصادی کشور شرایط مطبوعات را سخت کرده است به گونه ایکه بسیاری از هفته نامه ها و روزنامه ها و رسانه های مکتوب برای چاپ با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره به جایگاه مطبوعات و اطلاع رسانی در دولت تاکیدکرد، دولت به دنبال حمایت از مطبوعات در راستای رفع مشکلات صنفی است.

کارگران گفت: باید دغدغه و مشکلات صنفی و معیشتی اصحاب رسانه رفع شود تا این قشر به عنوان چشن و زبان گویایی جامه بدون دغدغه برای بیان اخبار و اطلاع رسانی آزاد تلاش کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری نیز اصحاب رسانه با تلاش شبانه روزی و عشق و علاقه در عرصه روشنگری و بیان مشکلات مردم و دولت فعالیت می کنند.

میثم محمودیان افزود: برنامه جدید در خصوص ساماندهی خبرنگاران و شناسایی خبرنگاران فعال در استان در دست اجرا و تدوین است که بتوان در راستای رفع مشکلات این قشر از جمله افزایش سطح سواد رسانه ای فعالیت انجام داد.

مدیر خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری نیز با تبریک این روز از بی توجهی برخی مدیران استان به عرصه خبر و خبرنگاران انتقادکرد.

مجید تقیان با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی شفاف و بدون سیاسی کاری و جناح در راستای سیاست های خبری و نظام فعالیت می کنند افزود: مدیران باید توجهات خود نسبت به خبرنگران را افزایش دهند.

۱۷ مرداد ۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مستقر در مزار شریف افغانستان به همراه تعدادی از دیپلمات های ایران در این شهر بدست عوامل گروه طالبان به فیض شهادت نائل شدند، بر همین اساس ۱۷ مرداد با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

هم اکنون ۲۵۰ خبرنگار در استان چهارمحال وبختیاری فعال است که در این آیین از خانواده شهید شهرانی و خبرنگاران استان تقدیر شد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت