پیگیری راه‌اندازی فاز دوم مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی ‌


پیگیری راه‌اندازی فاز دوم مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی ‌

‌نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس‌ گفت: راه اندازی فاز دوم مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان را پیگیری خواهم کرد.

‌دکتر علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ‌با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز درمان ناباروری حهاددانشگاهی و پذیرش بیمار در این مرکز می تواند اقدام خوبی برای جذب توریست در استان باشد، اضافه کرد: با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی، حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی فاز اول این کلینیک هزینه شده است و اگر فاز دوم آن راه اندازی نشود اعتبارهای گذشته از بین خواهد رفت و از همین جهت به دنبال حمایت های بیشتر برای افتتاح فاز دوم این کلینیک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برخی استان‌های هم جوار نیز کلینیک درمان ناباروری وجود ندارد و بیماران باید به استان های دیگر مراجعه کنند، افزود: با توجه به اینکه 15 تا 20 درصد زوج ها با مشکلات ناباروری مواجه هستند؛ نیاز است که این کلینیک در استان فعال و بسیاری از مشکلات این بیماران حل شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ‌افزود: از طریق صندوق توسعه ملی باید حمایت هایی از جهاددانشگاهی انجام شود و این حمایت ها نیازمند تحرک بیشتر مسئولان جهاددانشگاهی در کشور است.

وی با تاکید براینکه جهاددانشگاهی یک نهاددانش بنیان و خلاق است، تاکید کرد: این نهاد بر نیروهای جوان و خلاق تکیه دارد و همین مسئله نشان از اهمیت حمایت از این نهاد انقلابی دارد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط