ادامه درگیری نظامیان افغان با افراد داعش در بگرامی کابل


درگیری نظامیان افغان با افراد داعش در شهرستان «بگرامی» استان کابل چند کشته بر جا گذاشت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، «سید کریم سنگدل» فرمانده پلیس شهرستان «بگرامی» کابل گفت: نیرو‌های امنیت ملی افغانستان از بامداد امروز به یک مخفیگاه افراد داعش در شهرستان «بگرامی» در ۱۵ کیلومتری شهر کابل حمله کردند و با داعشی‌ها درگیر شدند. وی افزود: تاکنون دو نفر از اعضای داعش به هلاکت رسیده اند و این درگیری همچنان ادامه دارد.
نیرو‌های امنیت ملی همچنین در دو منطقه شهر کابل نیز مخفیگاه مخالفان مسلح را هدف قرار دادند و با آن‌ها درگیر شدند، اما هنوز از تلفات احتمالی گزارشی منتشر نشده است. عملیات نیرو‌های امنیت ملی در حالی آغاز شد که روز گذشته بر اثر وقوع انفجار در منطقه «خیرخانه» شهر کابل پنج نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.
خبر دیگر اینکه نیرو‌های ارتش افغانستان یک دستگاه خودروی نظامی مملو از مواد منفجره را قبل از رسیدن به هدف در استان بغلان در شمال افغانستان کشف و منهدم کردند. دفتر مطبوعاتی فرماندهی ارتش در شمال افغانستان اعلام کرد: این خودروی مملو از مواد منفجره در منطقه «کیله گی» از توابع استان بغلان شناسایی و منهدم شد. دو عامل انتحاری که سوار بر این خودرو بودند نیز کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا