ایرنا نقطه قوت نظام است


ایرنا نقطه قوت نظام است

قزوین - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه اطلاع رسانی نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاههای اجرایی به شمار می رود.

سرپرست شرکت مخابرات قزوین روز چهارشنبه با حضور در ایرنای مرکز قزوین، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران امروز، سربازان و فرماندهان خاکریز اول جنگ نرم به شمار می روند.

حسین پیله فروش ها افزود: امروز در هیاهوی شبکه های مجازی و اجتماعی دریافت خبر موثق و قابل اعتماد از منابع رسمی مانند ایرنا برای مردم و مدیران دستگاه های اجرایی نقطه قوتی محسوب می شود و در عین حال نیز جایگاه ایرنا به عنوان رسانه مادر مورد اعتماد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه در این روزها باید در کنار شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی یادی نیز از خبرنگاران دوران جنگ تحمیلی کنیم، یادآور شد: شهدای خبرنگار با کمترین امکانات خود توانستند روایتگر مردانی شوند که هر یک از آنان امروز چراغ راه بسیاری از جوانان این مرز و بوم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز خبرگزاری ایرنا که خود منبع تولید خبر به شمار می رود، توانسته خود را در افکار عمومی جامعه به نحو شایسته ای جا بیندازد و آحاد جامعه را برای دریافت اخبار صحیح و قابل اعتماد به سمت خود هدایت کند.

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: ایرنا به عنوان بازوی دستگاه های اجرایی دولت با راهبرد جدید خود به عنوان یک خبرگزاری دولت - ملت عمل کرده و تمامی مشکلات جامعه و عملکرد دستگاه های اجرایی را شفاف سازی می کند.

علی حیدر شاه حسینی تصریح کرد: ایرنای مرکز قزوین فارغ از هر دیدگاهی، پیشرفت مسایل استانی را در دستور کار خود قرار داده تا جایی که طی سال های گذشته هیچ گله و شکایتی نیز از سوی افراد حقیقی و حقوقی در حوزه اطلاع رسانی خود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه مخابرات نقش بسزایی در حوزه ارتباطات سخت و نرم افزاری دارد، افزود: در واقع ثمره تلاش های شبانه روزی شما باعث می شود تا هیچ خللی در امر اطلاع رسانی پیش نیاید تا جایی که اگر هدف، خدمت رسانی نباشد در واقع هیچ تلاشی به نتیجه نخواهد رسید.

۸۰۵۴*۶۰۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری