محرومیت سخت‌افزاری مانع اصلی فعالیت کانون پرورشی سمنان است


محرومیت سخت‌افزاری مانع اصلی فعالیت کانون پرورشی سمنان است

سمنان- ایرنا- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: محرومیت‌های سخت‌افزاری مشکل بزرگ این کانون در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی است.

نبی الله خدابخشی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در آستانه روز خبرنگار، ضمن تبریک و قدردانی از زحمات خبرنگاران، درباره فعالیت های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، افزود: امکانات به ویژه فضای آموزشی مورد نیاز این کانون بسیار دارای اهمیت است که استان سمنان در این زمینه با کمبود مواجه است که این مساله بر کیفیت آموزشی تاثیرگذار است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در حال حاضر ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر است و در دوره های تابستانی امسال نیز ۱۵ تا ۲۰ درصد اعضا افزایش یافته است، با توجه به تعداد اعضا و مراکز، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان از نظر امکانات سخت افزاری دچار محرومیت و مظلومیت است و تقویت نیروی انسانی و مربی متخصص بدون رفع کمبودها سودبخش نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پوشش اخبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه طولانی که در بحث آموزش‌های فرهنگی و هنری دارد می تواند خانواده ها را نسبت به مساله تعلیم و تربیت تخصصی کودکان و نوجوانان حساس کند.

خدابخشی با اشاره به اینکه تقویت خلاقیت از مهم ترین اهداف کانون پرورش فکری است، گفت: تابستان امسال علاوه بر برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی که از مهم ترین رویدادهای کانون است، پویش گرم کتاب در شهرهای سمنان و شاهرود و برگزاری برنامه های مربوط به فرهنگ کتابخوانی و آموزش های تخصصی را در انجمن های قصه گویی، ادبی، سرود، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی مدنظر قرار داده ایم .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با قدردانی از نگاه ویژه فرمانداران و شهرداران استان سمنان به ویژه شهرداری سمنان در همراهی با برنامه های این اداره کل، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که با همکاری نهادهای مربوطه مراکز سیار خود را در استان افزایش داده و به مناطق کم برخوردار نگاه ویژه تری داشته باشیم .

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی