هرآنچه باید از گلکسی واچ اکتیو 2 بدانید؛ مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ


هرآنچه باید از گلکسی واچ اکتیو 2 بدانید؛ مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ

اخیرا سامسونگ از گلکسی واچ اکتیو 2 (Galaxy Watch Active 2) به صورت رسمی رونمایی کرد و حالا قصد داریم به طور کامل شما را با مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ آشنا کنیم. شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا جدیدترین نسخه از ساعت های‌‎ هوشمند خود را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 (Watch Active 2)... نوشته هرآنچه باید از گلکسی واچ اکتیو 2 بدانید؛ مشخصات و...

اخیرا سامسونگ از گلکسی واچ اکتیو 2 (Galaxy Watch Active 2) به صورت رسمی رونمایی کرد و حالا قصد داریم به طور کامل شما را با مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ آشنا کنیم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا جدیدترین نسخه از ساعت های‌‎ هوشمند خود را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 (Watch Active 2) معرفی کرد. این محصول جدید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدید، نوآورانه و بهینه‎ای است که قابلیت تغییر مطابق با سبک زندگی شخصی کاربر را دارد تا بتواند علاوه بر کمک به حفظ سلامتی و تناسب اندام، امکان اتصال و ارتباط دائمی او با دیگران را هم فراهم کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به کاربران امکان می‎دهد تا با تغییرات کوچک اما معنادار در برنامه روزمره خود، زندگی بهتری داشته و در همه ابعاد از خواب منظم، تناسب اندام و مدیریت استرس تا انجام بهینه‎تر کارهای خودشان، به اهداف خود برسند. چه کسی باشید که ترجیح می‎دهد با داشتن اوقاتی آرام به مدیتیشن بپردازد یا کسی که دوست دارد از همه اتفاقات روز خبر داشته باشد و شاید کسی مابین این دو حالت، در هر شرایطی گلکسی واچ اکتیو 2 می‎تواند ابزاری تکمیلی برای سبک زندگی شما باشد و تغییرات معناداری در زندگی‎تان ایجاد کند. البته همه این توانایی‎ها و امکانات در یک طراحی زیبا و چشم‎نواز در اختیارتان قرار می‎گیرد.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید:

بازار ساعت‎های هوشمند رشد سریعی دارد و ما در شرکت سامسونگ خوشحالیم که حضور خودمان را به روش‎هایی جدید و آینده‏‌نگرانه، بیشتر کنیم. ما با معرفی گلکسی واچ اکتیو 2، دستگاهی را ایجاد کرده‎ایم که به کاربران امکان می‎دهد کنترل سلامتی و تناسب اندام خود را به دست گرفته و جریانی همیشگی میان همه دستگاه‎هایشان در اکوسیستم گلکسی سامسونگ برقرار کنند تا زندگی ساده‎تر و بهتری داشته باشند.

آشنایی با سامسونگ گلکسی واچ 2

طراحی هدفمند، متناسب با زندگی شما

هرآنچه باید از گلکسی واچ اکتیو 2 بدانید؛ مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به صورت هدفمند به شکلی طراحی شده است تا در عین زیبایی، امکان تغییر متناسب با زندگی شما را هم داشته باشد. این محصول در دو اندازه با قطر صفحه 44 و 40 میلی‏متر عرضه می‌شود. از نظر ظاهری نیز یکی با صفحه آلومینیومی سبک و بند فلورولاستروم (FKM) و دیگری با بدنه‎ای از جنس فولاد ضد زنگ با بهترین کیفیت و بند چرمی عرضه خواهند شد. البته کاربر می‏‌تواند با استفاده از انواع طرح صفحه و بندهای موجود در بازار، ساعت را متناسب با سلیقه خودش تغییر دهد.

یکی از بهینه‌سازی‎های مهم در گلکسی واچ اکتیو 2، دیجیتالی شدن لبه گردان روی ساعت است. به این ترتیب نه تنها کار با آن ساده‎تر شده است، بلکه اندازه صفحه ساعت نیز تا بیشترین مقدار ممکن افزایش پیدا کرده است. این لبه گردان اکنون به صورت مستقیم روی صفحه نمایش Super AMOLED ساعت قرار گرفته و برای دسترسی به اپلیکیشن‎های مورد علاقه‎تان می‎توانید آن را در هر دو جهت عقربه ساعت یا خلاف آن بچرخانید. در ضمن نسخه به‌روز شده One UI هم امکان جستجوی ساده و واضح در ساعت و همین‌طور تجربه کاربری طبیعی را برای شما فراهم می‎کند.

کاربرانی که دوست دارند ساعت‎شان هم به اندازه مدل لباس‎شان زیبا باشد، اکنون می‏‌توانند از الگوریتم استخراج رنگ My Style در گلکسی واچ اکتیو 2 استفاده کنند. با استفاده از این اپلیکیشن که اکنون در بخش Galaxy Wearable فروشگاه سامسونگ موجود است، می‏‌توانید به راحتی از لباس خود عکس گرفته و سپس از میان پنج الگوی رنگ متفاوت یکی را انتخاب کنید تا در عرض چند ثانیه صفحه ساعت با مدل لباس‎تان متناسب شود.

همراهی عالی برای حفظ تناسب اندام

هرآنچه باید از گلکسی واچ اکتیو 2 بدانید؛ مشخصات و امکانات ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 مربی کاملی برای حفظ سلامتی شما بوده و می‏‌تواند راهنمایی‏‌های مفیدی برای کمک به انتخاب‎های بهتر در همه حوزه‎های رژیم غذایی، ورزش، سلامتی روانی، خواب و غیره داشته باشد.

مثلا در زمینه ورزش، این ساعت هوشمند می‎تواند 39 ورزش را رهگیری کند که از بین آنها رهگیری 7 ورزش (شامل دو، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، تردمیل، دوچرخه ثابت و دستگاه‎های ورزشی) به صورت خودکار فعال می‏‌شود. نسخه به‌روز شده مربی دو در این ساعت به شما کمک می‎کند تا سرعت دو خود را به صورت زنده تحت نظر داشته و با استفاده از هفت برنامه دو، به اهداف خود در این برنامه برسید. گلکسی واچ اکتیو 2 دارای نسخه‎های به‌روز شده‎ای از حسگرهای سلامتی در پشت خود است که اطلاعات را سریع‌تر می‎خوانند و به این ترتیب راهنمایی‎های لازم برای حفظ روند تناسب اندام‎تان را سریع‌تر دریافت می‎کنید.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به شما کمک می‎کند تا با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health بتوانید میزان استرس‎تان را به صورت زنده کنترل کنید. این اپلیکیشن همچنین با استفاده از بهترین اپلیکیشن خواب و مدیتیشن به نام Calm که به زبان‎های انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی عرضه شده، به شما امکان می‎دهد با یک مربی برنامه مدیتیشن خود را انجام دهید. نسخه‎های به‌روز شده الگوریتم‎های تحلیل خواب هم (با بررسی چهار مرحله خواب) به شما کمک می‎کنند تا خواب سالمی داشته و ضمن تجدید قوا در زمان خواب شب، روز کاری‎تان را شاداب آغاز کنید.

ارتباطی بهتر و بیشتر با کل خانواده گلکسی

ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 امکان داشتن ارتباطی دائمی با دیگران و حتی با دیگر دستگاه‌های هوشمندتان را در زمان حرکت برای شما فراهم می‎کند. گلکسی واچ اکتیو 2 با داشتن امکان اتصال LTE به شما امکان می‎دهد به سادگی از روی ساعت خودتان تماس برقرار کرده و تنها با یک ضربه انگشت به مخاطبان خودتان روی شبکه‎های اجتماعی دسترسی داشته و در این پلتفرم‎ها تعامل بیشتری با آنها داشته باشید. با استفاده از این ساعت شما می‎توانید توییت دوست‎تان را لایک کرده یا حتی تریلر یک فیلم با کلیپ‎های کوتاه را براحتی روی مچ دست‎تان تماشا کنید. با داشتن گلکسی واچ اکتیو 2 می‎توانید با اعتماد به نفس بیشتری به همه نقاط جهان سفر کنید زیرا این ساعت هوشمند می‎تواند صدا و متن شما را به صورت زنده به 16 زبان دنیا ترجمه کند.

عضوی مهم در اکوسیستم گلکسی

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2، به عنوان بخشی از خانواده گلکسی، بهترین قابلیت‌های این اکوسیستم را به دنیای ساعت های هوشمند آورده است تا بتوانید کارهایتان را بسیار ساده‎تر انجام دهید. مثلا با متصل کردن گلکسی واچ اکتیو 2 به گوشی هوشمند گلکسی، اپلیکیشن کنترل دوربین روی ساعت به شما امکان می‏‌دهد تا عکس‌برداری یا فیلم‌برداری کرده و آن را روی صفحه ساعت تماشا کنید، بین دوربین عقب و دوربین جلو حرکت کنید و یا ساعت و زمان خاصی را تعیین کرده و سپس عکس یا فیلم گرفته شده را از روی مچ خودتان تماشا کنید. همچنین می‎توانید از گزینه اشتراک شارژ بی سیم Wireless PowerShare برای شارژ ساعت‎تان به روشی ساده و نوآورانه استفاده کنید.

در ضمن همه دستگاه‎های سامسونگ شما که در اکوسیستم گلکسی قرار می‎گیرند (مثل Samsung Health, SmartThings, Samsung Pay و غیره) بدون هیچ مشکلی به ساعت شما و به همدیگر وصل می‎شوند. مثلا می‎توانید از بیکسبی روی ساعت خودتان برای شروع یک ورزش یا بررسی وضعیت هوا استفاده کنید. البته امنیت هر کاری که روی ساعت‎تان انجام می‎دهید با فناوری ناکس سامسونگ تامین می‎شود.

مشخصات گلکسی واچ اکتیو 2

دسته‌بندی مشخصات
رنگ آلومینیوم : نقره‌ای، مشکی، صورتی با بند فلورولاستومر (FKM) فولاد ضد زنگ : نقره‌ای، مشکی، طلایی با بند چرمی
ابعاد و وزن بدنه آلومینیوم، مدل 44 میلیمتری : 44 x 44 x 10.9T, 30g بدنه آلومینیوم، مدل 40 میلیمتری: 40 x 40 x 10.9T, 26g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل 44 میلیمتری : 44 x 44 x 10.9T, 44g

بدنه فولاد ضد زنگ، مدل 40 میلیمتری : 40 x 40 x 10.9T, 37g

مدل LTE فقط با بدنه فولاد ضد زنگ موجود است

نمایشگر مدل 44 میلی‌متری : 1.4 اینچ (34 میلی‌متر)، رزولوشن 360 در 360 سوپر امولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+ مدل 40 میلی‌متری : 1.2 اینچ (30 میلی‌متر)، رزولوشن 360 در 360 سوپر امولد، نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ، محافظ Corning® Gorilla® Glass DX+
بند مدل 44 میلی‌متری : 20 میلی‌متر (قابل تعویض) مدل 40 میلی‌متری : 20 میلی‌متر (قابل تعویض)
باتری مدل 44 میلی‌متری : 340 میلی‌ آمپر ساعت مدل 40 میلی‌متری : 247 میلی‌ آمپر ساعت
پردازشگر Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz
سیستم عامل تایزن
حافظه 768 مگابایت رم + 4 گیگابایت حافظه داخلی، *1.5 گیگابایت + 4 گیگابایت *تنها در مدل LTE
ارتباطات LTE*, Bluetooth® 5.0, Wi-Fi b/g/n, NFC A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou

*اتصال LTE فقط در مدل LTE موجود است

سنسورها رصد ضربان قلب (با 8 فتودیود)، الکتروکاردیوگرام، شتاب سنج (دقت اندازه‎گیری تا 32 گرم فشار)، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط
شارژ شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC
مقاومت 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G
سازگاری اندروید : اندروید 5.0 و بالاتر، رم 1.5 گیگابایت به بالا iOS :آیفون 5 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین