رقابت لمپارد و جرارد در جذب بازیکن جوان دربی کانتی


رقابت لمپارد و جرارد در جذب بازیکن جوان دربی کانتی

2 باشگاه چلسی و گلاسکو رنجرز به دنبال جذب هافبک جوان فصل گذشته دربی کانتی هستند.

رقابت لمپارد و جرارد در جذب بازیکن جوان دربی کانتیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد و استیون جرارد سرمربیان تیم های فوتبال چلسی انگلیس و گلاسکورنجر اسکاتلند، بر سر جذب بازیکن جوان چلسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

میسون مانت بازیکن ۲۰ ساله تیم فوتبال چلسی که ۲ فصل گذشته را به طور قرضی در تیم‌های ویتسه آرنهم و دربی کانتی بازی کرد، با نمایش‌های خوب خود نشان داده به اندازه تجربه کسب کرده و آماده بازی در باشگاه چلسی است.

فصل گذشته تیم‌های وردربرمن، اسپورتینگ لیون، لایپزیک، بورنموث و نوریچ سیتی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده بودند.

تونی مانت، پدر بازیکن فصل گذشته دربی کانتی، درباره دیدارش با فرانک لمپارد (سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس) گفت: به لندن رفتم تا با فرانک لمپارد و دستیارش جودی موریس که در آن زمان در دربی کانتی شاغل بودند، دیدار کنم. بعد از جلسه‌ای که با لمپارد داشتم، علاقه دارم که پسرم در تیمی بازی کند که او سرمربی اش باشد.

او در ادامه بیان کرد: لمپارد مربی با استعدادی است و به من گفت که چه کار‌هایی می‌تواند برای پسرم انجام دهد. در ادامه درباره بازی‌های میسون که لمپارد آن‌ها را دیده بود، صحبت کردیم.

تونی مانت درباره دیدارش با استیون جرارد اظهار داشت: من با استیون جرارد هم درباره رفتن پسرم به تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند صحبت کردم. او شخصیتی شبیه به لمپارد داشت و به من گفت که بازی‌های میسون را دنبال می‌کند و دوست دارد که پسرم در تیمش بازی کند.

او در پایان گفت: با میسون صحبت کردم و به او گفتم که در انتخاب تیم جدیدش عجله نکند، زیرا این درباره آینده او است و باید بیشتر راجع به آن فکر کنیم. در فصل گذشته من از وردربرمن خوشم می‌آمد و نوریچ هم تیم خوبی بود، اما میسون به من گفت می‌خواهد به دربی کانتی برود و در تیمی که لمپارد مربی آن است، بازی کند.

بیشتر بخوانید:

هافبک الجزایری به آث میلان پیوست

اعتراض هواداران زنیت به حضور مالکوم

اریکسن با ۵۰ میلیون پوند راهی منچستر می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی