با قلم S Pen گلکسی نوت 10 ویدیوهای یوتیوب را از راه دور کنترل کنید


با قلم S Pen گلکسی نوت 10 ویدیوهای یوتیوب را از راه دور کنترل کنید

با قلم S Pen گلکسی نوت 10 سامسونگ می‌توانید ویدیوهای یوتیوبی را از راه دور و بدون نیاز به لمس نمایشگر کنترل کنید. آن‌ها را عقب و جلو ببرید، صدا را کم و زیاد کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ از قلم هوشمند جدیدی بهره... نوشته با قلم S Pen گلکسی نوت 10 ویدیوهای یوتیوب را از راه دور کنترل کنید اولین بار در...

با قلم S Pen گلکسی نوت 10 سامسونگ می‌توانید ویدیوهای یوتیوبی را از راه دور و بدون نیاز به لمس نمایشگر کنترل کنید. آن‌ها را عقب و جلو ببرید، صدا را کم و زیاد کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ از قلم هوشمند جدیدی بهره می‌برند. قلم S Pen جدید سامسونگ می‌تواند عملکردهای کنترل از راه دور و Air Actions که ژست‌های حرکتی از راه دور، بدون نیاز به لمس نمایشگر است را ارائه می‌کند. کنترل دوربین (زوم به داخل، زوم به بیرون، جابجایی بین دوربین های پشتی و جلویی و غیره) می‌تواند با ژست‌های حرکتی اس پن انجام شود. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که با همکاری گوگل، کنترل از راه دور ویدیوهای یوتیوبی را با این قلم ممکن ساخته است.

ژست‌های حرکتی قلم S Pen گلکسی نوت 10 برای یوتیوب گسترده‌تر خواهند شد

یکی از ژست‌های حرکتی، فشردن دکمه‌ی قلم S Pen و چرخاندن قلم به سمت یا برخلاف عقربه‌های ساخت برای سریع‌تر یا کندتر کردن پخش ویدیو است. دیگر قابلیت، توانایی تنظیم صدا با بالا و پایین کردن قلم است. البته در اینجا ژست‌های حرکتی بیشتری نیز وجود دارد. سامسونگ یک کیت مخصوص توسعه دهندگان را برای اضافه کردن پشتیبانی از این قلم هوشمند جذاب به اپلیکیشن‌هایشان ارائه کرده است. بنابراین به زودی شاهد اضافه شدن پشتیبانی از این قلم در بازی‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام