کاپیتان ذوب آهن اصفهان در جمع 5 بازیکن برتر آسیا


کاپیتان ذوب آهن اصفهان که در دیدار برابر الاتحاد توانست گل زیبایی به ثمر رساند در بین 5 بازیکن برتر دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. نوشته کاپیتان ذوب آهن اصفهان در جمع 5 بازیکن برتر آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کاپیتان ذوب آهن اصفهان در جمع ۵ بازیکن برتر آسیا

قاسم حدادی فر در میان ۵ بازیکن برتر دور رفت یک هشتم لیگ قهرمانان
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰
کاپیتان ذوب آهن اصفهان در جمع 5 بازیکن برتر آسیا

کاپیتان ذوب آهن اصفهان که در دیدار برابر الاتحاد توانست گل زیبایی به ثمر رساند در بین ۵ بازیکن برتر دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید. سایت FOX Sports Asia از ۵ بازیکن برتر دور رفت یک هشتم لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا سخن به میان آورد که در بین آنها یک بازیکن ایرانی هم حضور دارد.کارلوس ویلانوئوا از الاتحاد، قاسم حدادی فر از ذوب آهن، محمد الشامسی سنگربان الوحده، ادمیلسون جونیور از الدحیل و بافتمبی گومیس از الهلال ۵ بازیکنی هستند که بهترین عملکرد را داشتند.

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در دیدار برابر الاتحاد توانست گل بسیار زیبایی را از روی یک ضربه آزاد به ثمر رساند هر چند که تیم او در نهایت بازنده این دیدار شد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...