میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟


رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد میت 30 لایت اولین گوشی برند هواوی با سیستم عامل هانگ منگ مجهز باشد. در ادامه همراه ما باشید. هواوی سال هاست مشغول توسعه سیستم عامل مخصوص خود به نام هانگ منگ است. اکنون به نظر می رسد این شرکت پس از تحریم های […] نوشته میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟ اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد میت 30 لایت اولین گوشی برند هواوی با سیستم عامل هانگ منگ مجهز باشد. در ادامه همراه ما باشید.

میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟

هواوی سال هاست مشغول توسعه سیستم عامل مخصوص خود به نام هانگ منگ است. اکنون به نظر می رسد این شرکت پس از تحریم های ایالات متحده آمریکا، قصد توسعه بیشتر این سیستم عامل را نیز دارد. از آن زمان سیستم عامل هانگ منگ پیشرفت بسیاری کرده و هواوی نیز اعلام کرده که برنامه هایی برای رونمایی از یک گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل هانگ منگ در سال جاری میلادی دارد.

به استناد Slashleaks، هواوی اکنون مشغول تولید دو نسخه میت 30 لایت برای رونمایی در اواسط ماه سپتامبر است. این گوشی در اروپا و سایر بازارهای جهانی با اندروید 10 Q و EMUI 10 عرضه خواهد شد، اما نسخه تولید شده برای بازار چین مجهز به سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود.

جزئیات زیادی در رابطه با سیستم عامل هانگ منگ هنوز فاش نشده است، اما گزارش های اخیر ادعا کرده اند که هواوی احتمالا به زودی این سیستم عامل را در چین معرفی خواهد کرد. این سیستم عامل اکنون در بسیاری از محصولات طراحی شده توسط هواوی از جمله تلویزیون هوشمند آنر که احتمالا همین آخر هفته رونمایی می شود نیز وجود دارد.

در رابطه با میت 30 لایت نیز گفته شده که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.26 اینچی و دوربین چهارگانه مربعی شکل مجهز است. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و با دوربین های 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود.

میت 30 لایت اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هانگ منگ خواهد بود؟

این گوشی هوشمند همچنین به چیپست هواوی کایرین 810 با حداقل رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است. با این همه، شایعه شده که نسخه ای با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز از این گوشی وجود خواهد داشت. این گوشی همچنین به باتری 3900 میلی آمپری مجهز خواهد بود.

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان