امام جمعه همدان: توانمندی جوانان نخبه داخلی جدی گرفته شود


امام جمعه همدان: توانمندی جوانان نخبه داخلی جدی گرفته شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: باید توانمندی جوانان نخبه داخلی جدی گرفته شود نه اینکه به مذاکره و برجام تمرکز کنیم.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به دستاورد بزرگ جوانان نخبه کشورمان در فراهم سازی زمینه عرضه بنزین صادراتی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس افزود: تولید سه هزار تن بنزین صادراتی به دست جوانان نخبه قرارگاه خاتم الانبیا نشان داد که توجه به آنان به جای تمرکز به غربی ها نتیجه بخش است.

خطیب جمعه همدان یادآوری کرد: دستیابی به این مهم پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رخ داده است و اکنون شاهد این موفقیت بزرگ هستیم.

وی اظهار داشت: این موفقیت در شرایطی است که بدترین وضعیت تحریم را سپری می کنیم و جوانان ثابت کردند که در این تحریم ها بازهم پیشرفت می کنیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: برخی ها بازهم اصرار بر مذاکره دارند که در این بین شماری از رسانه ها نیز شیطنت می کنند در حالیکه باید به جوانان نخبه داخلی تمرکز کنیم.

به اعتقاد وی در این شرایط طرح موضوعاتی همچون ورود به ورزشگاه و دوچرخه سواری بانوان خواسته ای حقیر است و برخی رسانه ها با پرداختن به این موضوع سیاسی کاری می کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: طرح این موضوع ها باعث تنزل مقام و جایگاه بانوان در جامعه می شود.

وی اضافه کرد: حق بانوان حفظ جایگاه و اهمیت شمردن آن در خانواده و نیز حفظ حریم زن در جامعه از منظر انسانی به عنوان تربیت کننده انسان ها است.

امام جمعه همدان بیان کرد: بانوان این خواسته را دارند که از نگاه های شوم و شهوات دور بمانند و اکنون نباید با طرح این موضوع های اندک و حقیر خواسته های اصیل زنان از بین برود.

وی از بانوان فریخته کشور خواست اجازه ندهند با طرح چنین مسایلی که سیاسی کاری برخی رسانه ها است، خواسته های برتر بانوان به حاشیه برود.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس