نظرسنجی؛ کدام باشگاه لیگ برتر بهترین عملکرد را در زمینه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2019 داشت؟


نظرسنجی؛ کدام باشگاه لیگ برتر بهترین عملکرد را در زمینه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2019 داشت؟

رکورد گرانقیمت ترین مدافع میانی و مدافع کناری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس شکسته...

طرفداری - پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس، روز گذشته بسته شد و اکنون باشگاه ها آماده شروع فصل 2019/20 مسابقات هستند.

چند باشگاه با جذب بازیکنان مدنظرشان عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشتند، هر چند چلسی به دلیل محروم بودن و لیورپول به دلیل عدم نیاز به جذب ستاره، در این لیست دیده نمی شوند.

منچسترسیتی جمعاً 167 میلیون یورو صرف جذب بازیکن جدید کرد، تا همچون چند فصل گذشته پرهزینه ترین باشگاه انگلیسی باشد. رودری، ژائو کانسلو، آنجلینو، پدرو پورو و اسکات کارسون از جمله بازیکنان جدید این تیم هستند.

تاتنهام هاتسپر ضعف های خود را با جذب تانگوی اندومبله، رایان سسنیون، جووانی لوسلسو و جک کلارک برطرف کرد و مجموعاً 114 میلیون یورو هزینه کرد.

آرسنال برخلاف فصول گذشته فصل نقل و انتقالات خوبی را سپری کرد و با جذب نیکولاس پپه، کایرن تیرنی، داوید لوئیز، گابریل مارتینلی و دنی سبایوس خود را آماده حضوری مقتدرانه در فصل جدید می کند. این باشگاه ویلیام سالیبا را نیز جذب کرد، اما وی به مدت یک فصل به صورت قرضی در سنت اتین حضور خواهد داشت. توپچی ها 152.40 میلیون یورو هزینه صرف بازیکن جدید کردند.

منچستریونایتد نیز با هزینه 159 میلیون یورویی برای بازیکن جدید، خود را آماده حضور مقتدرانه در فصل جدید نموده است. هری مگوایر، آرون ون بیساکا و دنیل جیمز از جمله بازیکنان جدید باشگاه هستند.

اورتون یکی دیگر از باشگاه های فعال در فصل نقل و انتقالات بود. هزینه 119.90 میلیون یورویی این باشگاه و جذب بازیکنانی همچون الکس ایووبی، مویزه کین، ژان فیلیپ گبامین، آندره گومز، فابین دلف، جبرئیل سیدیبه و یوناس لوسل این تیم را در زمره مدعیان قرار داده است.

لسترسیتی نیز 106.10 میلیون یورو برای جذب بازیکن جدید هزینه کرد. یوری تیلمانس، عیوض پرز، دنیس پرائت، جیمز جاستین از جمله بازیکنانی خریداری شده توسط لستر هستند.

نیوکاسل نیز در فصل نقل و انتقالات جاری با شکستن رکورد نقل و انتقالاتش با جذب ژوئلینتون حضور فعالی داشت. آلن سنت ماکسیمین، امیل کرافت، یترو ویلمس و اندی کرول از جمله خریدهای این تیم بودند تا 68.40 میلیون یورو صرف خریدهای جدید شود.

و در پایان استون ویلا که برای جذب وسلی، تایرون مینگز، داگلاس لوئیز، مت تارگت، ازری کونسا، ترزگه، مارولوس ناکامبا، تام هیتون، انور القاضی، بیورن انگلیس، ژوتا و کورتنی هاوس 148.60 میلیون یورو هزینه کرد، تا این باشگاه تازه لیگ برتری شده، چهارمین باشگاه به لحاظ صرف هزینه باشند.

نظرسنجی؛ به نظر شما کدام باشگاه لیگ برتر بهترین عملکرد را در زمینه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2019 داشت؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر