نسبت به مطالبات مردم رودبار خود را متعهد می‌دانیم


رشت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اجرای هر پروژه ای به منظور افزایش رفاه و آرامش مردم است، گفت: دولت تدبیر و امید افتخار می‌کند که یادگاری ارزشمند برای مردم بگذارد و در این جهت نسبت به مطالبات رودباری ها خود را متعهد می‌دانیم.

صنعت و معدن | ایرنا | 54 دقیقه پیش |8/9/2019 10:46:49 PM 56 بازدید

نسبت به مطالبات مردم رودبار خود را متعهد می‌دانیم

گزارش شامگاه جمعه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست، محمدباقر نوبخت در نشست بررسی احداث پروژه باقیمانده آزادراه رشت-قزوین در فرمانداری شهرستان رودبار ، با اشاره به اینکه خواسته‌های مردم رودبار از طریق نمایندگان آنها در نشست های مختلف به ما منتقل شده ، افزود: مسئولان ملی، استانی و محلی با نگاه حمایتی خود را پایبند به توافقات صورت گرفته در نشست های گذشته می‌دانند.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بیش از پیش مردم به ما در تسریع عملیات اجرایی کمک می‌کند.

نوبخت به بازدید چند هفته گذشته خود از مسیر الموت به رودسر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسیر منتهی به گیلان فقط از طریق قزوین به رشت است و در راستای اهمیت موضوع پدافندی و کاهش تراکم خودروها در یک مسیر، راه ارتباطی جدیدی را از مسیر الموت به رودسر در دست اجرا داریم.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و هم اکنون عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.

یکی از مطالبات مردم رودبار این بود که احداث آزادراه به کسب و کار آنها لطمه وارد نکند . در حال حاضر تمامی خودروها بدلیل تکمیل نبودن هشت کیلومتر از ازادراه از بخشی از داخل شهر رودبار عبور می کنند؛ همچنین پیش از این نشست نوبخت از مسیر آزاد راه رشت - قزوین بازدید کرد و حفاری تونل قطعه ۴ باقی مانده آزادراه رشت با حضور او آغاز شد.

صبح امروز نیز نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور خبرنگاران استان گیلان در رشت برگزار شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه روز گذشته (پنجشنبه) به گیلان سفر و در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد. وی عصر دیروز نیز از روند احداث راه آهن رشت - انزلی، پروژه راه آهن رشت - آستارا در محدوده هفت دغنان صومعه سرا و نیز پروژه چهار خطه کردن مسیر فومن به پونل و سپس از سه شرکت تولیدی ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه، تولید فولاد و نیز تولید شمش فولاد ساده کربنی و آلیاژی واقع در شهر صنعتی رشت بازدید کرد. وی شامگاه پنجشنبه نیز نشستی با سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتگران استان گیلان داشت.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا