ماجراهای قورباغه و وزغ در بازار کتاب


ماجراهای قورباغه و وزغ در بازار کتاب

مجموعه «ماجراهای قورباغه و وزغ» اثر آرنولد لوبل با ترجمه نسترن صادقی از سوی انتشارات آوای کلار منتشر شد.

ماجراهای قورباغه و وزغ در بازار کتاب ماجراهای قورباغه و وزغ در بازار کتاب
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «قورباغه و وزغ با هم دوست هستند»،‌ «روزهایی با قورباغه و وزغ»، «قورباغه و وزغ در کنار هم» و «قورباغه و وزغ در تمام سال» عنوان‌های مجموعه «ماجراهای قورباغه و وزغ» اثر آرنولد لوبل هستند. این کتاب‌ها شامل داستان‌‌های کوتاه سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده‌ای برای کودکان و نوجوانان هستند که با ترجمه نسترن صادقی از سوی انتشارات آوای کلار منتشر شده است.

این مجموعه دارای داستان‌هایی تخیلی است که با زبانی ساده و روان برای گروه‌های سنی (ب) و (ج) نوشته شده است. در هر کدام از داستان‌ها ماجرای جدیدی برای قورباغه و وزغ، دو شخصیت اصلی این مجموعه، پیش می‌آید. ماجراهایی که از اتفاقات روزمره و دغدغه‌هایی که ممکن است در طول مدت دوستی با شخصی برای انسان پیش بیاید سرچشمه می‌گیرند.

در این داستان‌ها قورباغه و وزغ با هم دوست صمیمی هستند و همه کارهایشان را با هم انجام می‌دهند. از نامه نوشتن گرفته تا شنا کردن، از داستان تعریف کردن گرفته تا پیدا کردن دگمه گمشده قورباغه و وزغ همیشه با هم هستند. قورباغه و وزغ از اینکه روزهایشان را با هم می‌گذرانند، خیلی خوشحال هستند. آنها بادبادک‌بازی می‌کنند، تولد وزغ را جشن می‌گیرند و وقتی قورباغه قصه ترسناک تعریف می‌کند با هم می‌ترسند و از اینکه آن‌ها تمام روز سال را با هم خوش می‌گذرانند.

آرنولد لوبل این داستان‌ها را به گونه‌ای نوشته که نهایتا به صورت غیرمستقیم پیام‌هایی مانند توجه به محیط اطراف، استفاده درست از وقت و زمان، همیاری، همدلی، دلجویی، کمک به دیگران و همدردی را به مخاطب منتقل کرده و توجه مخاطب را به موضوعات مهم و درعین حال ساده‌ای مانند احساسات، عواطف و انتظاراتی که در روابط دوستانه وجود دارد، جلب کنند.

مجموعه «ماجراهای قورباغه و وزغ» پیش‌تر نیز با ترجمه پگاه جانباز از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده بود.

انتشارات آوای کلار، مجموعه «ماجراهای قورباغه و وزغ» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 200 هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا