ذات ورزشکاران سرشار از روحیه پهلوانی و مردانگی است


ذات ورزشکاران سرشار از روحیه پهلوانی و مردانگی است

مراغه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه گفت: ذات ورزشکاران سرشار از روحیه پهلوانی، فتوت و مردانگی است و این ویژگی‌ها باید تقویت شود.

به گزارش ایرنا، موسی شعفی روز شنبه در مراسم استقبال از سیدفرشید میرهاشمی داور بین‌المللی کشتی مراغه اعزامی به مسابقات جهانی کشتی نوجوانان آزاد و فرنگی در بلغارستان افزود: حضور ورزشکاران، مربیان و داورانی از مراغه در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، افتخاری برای جامعه ورزشی شهرستان است از این رو باید قدردان زحمات این قشر باشیم.
وی گفت: جامعه ورزشی در هر کشوری میتواند موجی از نشاط و امید را فراهم سازد و باید از این ظرفیت برای شادابی جامعه استفاده کرد.
وی افزود: خوشبختانه ورزش مراغه رو به رشد بوده و شاهد موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های ملی و بینالمللی در چند سال اخیر هستیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
شعفی گفت: در کنار توجه به ورزش قهرمانی نباید از ورزش همگانی غافل شد چرا که ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی و راه چاره‌ای برای بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: حضور ورزشکاران مراغه در عرصه‌های بین‌المللی موجب افتخارآفرینی برای جامعه ورزش شهرستان است.
مهدی نوایی گفت: قضاوت خوب و تاثیرگذار سیدفرشید میرهاشمی در مسابقات مختلف داخلی و خارجی در چند سال گذشته موجب حضور این داور خوش اخلاق مراغه ای در عرصه‌های جهانی شده که امیدواریم با تداوم این روند روبه رشد شاهد حضور وی در المپیک نیز باشیم.
نائب رئیس شورای شهر مراغه نیز گفت: تجلیل از ورزشکاران ماندگار است و باید مسئولان در تکریم و تجلیل ورزشکاران پیشرو باشند.
علی عباسی افزود: ورزشکاران در صحنه‌های بین المللی با افتخار آفرینی، موجب غرور ملی می‌شوند و تجلیل از قهرمانان ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این سرمایه‌های ملی است.
به گزارش ایرنا، سیدفرشید میرهاشمی، داور درجه ۲ بین‌المللی مراغه‌ای، در مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان که از هفتم مرداد ماه جاری به مدت هشت روز در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد، در ۲۰ مسابقه کشتی به عنوان داور وسط و ۱۰ مسابقه کشتی به عنوان قاضی تشک حضور داشت.
وی پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی، ملی و لیگ‌های برتر کشتی قضاوت کرده است.
میرهاشمی همچنین در این دوره از مسابقات در کلاس داوری درجه یک بین‌المللی که زیر نظر مدرس اتحادیه جهانی برگزار شد، شرکت کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود ۹ هزار و ۴۸۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۸۸ هیأت ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می‌کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر