دولت 230 میلیاردریال برای مرمت ورزشگاههای بابل و قائمشهر هزینه کرد


دولت 230 میلیاردریال برای مرمت ورزشگاههای بابل و قائمشهر هزینه کرد

ساری-ایرنا- معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: دولت در 2 سال اخیر حدود 230 میلیاردریال برای مرمت و بهسازی 2 ورزشگاه هفت تیربابل و شهید وطنی قائمشهر اعتبار اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عادل عالیشان روز شنبه به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مازندران افزود: در حال حاضر هر دو ورزشگاه شهرهای بابل و قائمشهر برای میزبانی مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر مطابق نظر سازمان لیگ آماده است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی میزان اعتباری که برای مرمت و بهسازی ورزشگاه هفت تیر بابل هزینه شد را حدود ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اضافه کرد: دولت در حالی این میزان بودجه را برای این ۲ ورزشگاه اختصاص داد که از لحاظ مالی با محدویت‌های زیادی مواجه است.
رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان ۲۶ مردادماه سال جاری شروع می‌شود که تیم رایکا ( خونه به خونه سابق) میزبان اروند کارون خرمشهر است و تیم نساجی قائمشهر نیز طبق قرعه کشی در نخستین بازی در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مهمان گل گل گهر سیرجان تازه وارد لیگ برتر است که هنوز زمان دقیق این مسابقات از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است.
آمادگی ورزشگاه شهید وطنی برای مسابقات لیگ برتر
معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: دولت در ۲ سال اخیر برای مرمت و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به عنوان ورزشگاه پیر حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد و تمام تجهیزات مورد نیاز برای این ورزشگاه مطابق با نظر سازمان لیگ تامین شده است.
عالیشان اظهار داشت: حدود ۹۵ درصد از کارهای زیرساختی برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از سوی پیمانکار خاتمه یافت و حداکثر تا پایان هفته جاری این ورزشگاه تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای بازی های لیگ برتر و تماشاگران بر عهده باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی قائمشهر است و ما دخالتی در زمینه فروش بلیت و سایر مسایل پیرامون برگزاری مسابقات نخواهیم داشت.

شماره گذاری صندلی ورزشگاه شهید وطنی
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در سال جاری با شماره گذاری صندلی ظرفیت ورزشگاه نسبت به سنوات گذشته کاهش خواهد یافت و تماشاگران نیز براساس شماره صندلی در ورزشگاه ساماندهی می شوند.
عالیشان اضافه کرد: با طراحی فروش اینترنتی بلیت در فصل پیشرو ، هر تماشاگری مطابق با شماره صندلی در جایش قرار می گیرد و با پر شدن ظرفیت مابقی تماشاگران می توانند در منزل در پای گیرنده دیدار را تماشا کنند.
وی اظهارداشت: تماشاگران داخل ورزشگاه هم باید با رعایت ضوابط سرجایشان بنشینند و حافظ بیت المال باشند.
عادل عالیشان معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در غیاب مدیرکل ورزش و جوانان این استان که به زیارت خانه خدا مشرف شد، به همراه سجاد یگانه مدیر روابط عمومی اداره کل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ساری بازدید کرد.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها