اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی عید قربان توسط نهادهای مختلف درافغانستان


اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی عید قربان توسط نهادهای مختلف درافغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از آناتولی، نصرت رحیمی و روح‌الله احمدزی سخنگویان وزارت کشور و دفاع افغانستان امروز شنبه در یک نشست خبری مشترک در کابل اعلام کردند: وزارتخانه‌های کشور، دفاع و ریاست امنیت ملی، تدابیر ویژه‌ای را برای تامین امنیت مساجد، عیدگاه‌ها و مراکز تفریحی در سراسر کشور اتخاذ کرده اند. نصرت رحیمی در این خصوص...

اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی عید قربان توسط نهادهای مختلف درافغانستان
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از آناتولی، نصرت رحیمی و روح‌الله احمدزی سخنگویان وزارت کشور و دفاع افغانستان امروز شنبه در یک نشست خبری مشترک در کابل اعلام کردند: وزارتخانه‌های کشور، دفاع و ریاست امنیت ملی، تدابیر ویژه‌ای را برای تامین امنیت مساجد، عیدگاه‌ها و مراکز تفریحی در سراسر کشور اتخاذ کرده اند.

نصرت رحیمی در این خصوص افزود: نیروهای امنیتی آمادگی کامل دارند تا در صورت وقوع هر گونه حادثه‌ای از تمام امکانات برای تامین بهتر امنیت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: خواست ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده موارد یا افراد مشکوک به نیروهای امنیتی اطلاع دهند. به نیروهای امینتی دستور داده شده است تا افرادی که امنیت و آرامش مردم در روزهای عید مختل می‌کند را شناسایی و گزارش کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا