تشکل‌های دانش‌آموزی ظرفیتی مهم در آموزش مهارت هستند


تشکل‌های دانش‌آموزی ظرفیتی مهم در آموزش مهارت هستند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم اردوهای دانش‌آموزی، گفت:‌ یقیناً بهترین ظرفیت آموزش و پرورش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت، تشکل‌های دانش‌آموزی...

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در اختتامیه نهمین دوره اردوی دانش‌آموزی دختران پیشتاز از سراسر کشور که در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: بنده به دختران عزیزی که به نمایندگی از یک میلیون و 500 هزار دانش‌آموز سازمان دانش‌آموزی کشور در این مکان حضور یافتند خیر مقدم می‌گویم.

وی افزود:‌ تمام تمرکز سازمان دانش‌آموزی بر مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی است لذا منش‌های سازمان دانش‌آموزی از اهداف مهم سازمان و بچه‌های در حال تحصیل است؛ بر این باور هستیم که ادب، میهن‌دوستی، عدل و انصاف، دیانت، نظم‌پذیری، یاری و ... از مهم‌ترین منش‌های سازمان دانش‌آموزی به حساب می‌آید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در نهمین اردوی ملی دانش‌آموزی همکاران ما تمام تلاش خود را برای ارائه آموزش‌ مهارت‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی به کار بستند و دانش‌آموزان در این مسابقات در کارهای تیمی تمرین خواهند کرد.

کاظمی ادامه داد: حضور شما نمایندگان مجلس و مسؤولان دولتی انگیزه‌های ما را مضاعف خواهد کرد و یقیناً بهترین ظرفیت آموزش و پرورش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت تشکل‌های دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک