کلینیک‌های آذربایجان‌غربی مجهز به سامانه نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی


کلینیک‌های آذربایجان‌غربی مجهز به سامانه نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی

ارومیه – ایرنا – دبیر ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت آذربایجان‌غربی گفت: کلینیک‌های استان به‌ویژه در شهر ارومیه به سامانه نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی مجهز است و برای دریافت نوبت نیازی به حضور در محل کلینیک نیست.

حبیب الله پیرنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه‌ریزی های صورت‌گرفته، بیش از ۵۰ درصد مراجعه‌ها به کلینیک‌های درمانی آذربایجان‌غربی به‌ویژه شهر ارومیه از جمله کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی تدبیر با نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی قابل انجام است.

وی اضافه کرد: سامانه نوبت‌دهی nobat.umsu.ac.ir فعال بوده و شهروندان می‌توانند با مشاهده ساعت حضور پزشکان، نوبت لازم را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد معدودی از مراکز درمانی آذربایجان‌غربی به این سامانه وصل نیست که در صدد رفع این مشکل هستیم.

دبیر ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۱۱ هزار نوبت از طریق این سیستم ارائه شده که موجب رضایت روزافزون شهروندان است.

پیرنژاد گفت: البته شهروندان پس از اخذ نوبت، باید در روز مورد نظر، نوبت خود را تثبیت کنند تا به صورت خودکار از طریق سیستم کنسل نشود.

مشکل نوبت‌دهی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی از جمله مهمترین معضلات پیش‌روی شهروندان بوده که هنوز هم بسیاری افراد از این امر گلایه دارند.

روزانه هزاران مورد ویزیت بیمار در شهر ارومیه و در مراکز درمانی انجام می‌گیرد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری