صرفه جویی 32 میلیارد ریالی با اورهال 900 ترانسفورماتور برق اهواز


صرفه جویی 32 میلیارد ریالی با اورهال  900 ترانسفورماتور برق اهواز

اهواز - ایرنا - معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اهواز گفت: بیش از 900دستگاه ترانسفورماتور منصوبه در شبکه برق اهواز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اورهال (بازآمد) شد که موجب صرفه جویی اقتصادی 32 میلیارد ریال شد.

سعید آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پایداری برق مشترکان در فصل تابستان و تامین ولتاژ مطلوب این تعداد ترانسفورماتور معیوب در نقاط مختلف کلانشهر اهواز شناسایی و رفع اشکال شدند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری دوسویه بین مصرف کننده و توزیع کننده انرژی گفت: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق، مراقبت از تجهیزات و نگهداری شبکه دارای اهمیت زیادی است.

آقایی بیان کرد: در یکسال گذشته تعداد ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور که دچار اشکال ۱۰۰ درصدی شده بودند از سطح شبکه برق اهواز جمع آوری و توسط متخصصان تعمیرات اساسی شد.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته شاخص خاموشی شرکت به ازای هر مشترک در سال (SAIDI) در چهارماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه در سال ۹۷ به میزان۲۳ درصد کاهش یافت که البته به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان و طبق چشم انداز ۱۴۱۰ باید به ۹۹ دقیقه در سال برسیم.

شرکت توزیع برق اهواز ۵۸۰ هزار مشترک دارد.

استاندار خوزستان پیش از این گفته بود: متوسط قطعی برق در خوزستان در سال ۹۵ به ازای هر نفر در استان ۲ هزار دقیقه در سال بود و اکنون در اهواز به حدود ۷۰۰ دقیقه و در سایر شهرستان ها به ۸۵۰ دقیقه در سال رسیده است که باید کاهش یابد.

با توجه به افزایش دمای هوا، صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات خوزستان از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور امسال از ساعت هفت تا ساعت ۱۳ تعیین شده است.

۹۸۸۷ / ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل