سه مسابقه کشوری به میزبانی روستاهای قزوین برگزار شد


سه مسابقه کشوری به میزبانی روستاهای قزوین برگزار شد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: امروزه فعالیت های ورزشی در سطح استان بسیار گسترده تر از گذشته شده است و باید رسانه های استان به نحو بهتر و پویاتری برای انعکاس این رویدادها تلاش کنند.

افسانه حسن نایبی افزود: روستاهای استان در گذشته اصلا مسابقات کشوری را میزبانی نمی کردند ولی در سال جاری مسابقات متعدد ورزشی کشوری و استانی به میزبانی روستاهای استان برگزار شده است.

این مسئول گفت: هم اینک با برگزاری جشنواره ها و مسابقات متعدد، شرایط خوبی بر ورزش استان در حوزه قهرمانی و همگانی حاکم شده است و باید رسانه های استان نیز در انعکاس رویدادهای ورزشی بیشتر از گذشته تلاش نمایند.

حسن نایبی با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات تور ایرانی پرش با اسب در استان، اضافه کرد: شرایط خوب میزبانی استان در این رقابت ها موجب شد تا رییس فدراسیون اعلام کند که قزوین میزبان مسابقات بین المللی پرش با اسب خواهد بود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: استان قزوین در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور، میزبان پنج رشته ورزشی است که نقش موثری در بررسی ظرفیت و توانایی ورزشکاران استان خواهد داشت.
۶۱۰۱

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...