رسانه حرفه ای تکمیل کننده پازل توسعه است


رسانه حرفه ای تکمیل کننده پازل توسعه است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: رسانه حرفه ای تکمیل کننده امور توسعه محور است و با گفتمان سازی، پیگیری بهنگام مطالبات و اطلاع رسانی هدفمند دستیابی به راهبردهای توسعه را تسهیل و تسریع می کند.

«حسین بختیاری» روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با کارکنان خبرگزاری ایرنا اراک افزود: اعتماد سازی و نشاط آفرینی و ارایه اخبار موثق و بهنگام تکلیف رسانه حرفه ای است و در این راستا نقادی منصفانه رسالتی است که نباید از آن غافل شد.

وی اظهار داشت: شفافیت، بی طرفی در ارایه اخبار و مطالبه گری هدفمند از ویژگی های ایرنا به عنوان یک رسانه حرفه ای است و پرهیز از افراط و تفریط و ارایه نظرهای کارشناسانه در این رسانه همواره به جریان توسعه محور و حلقه مدیریتی استان کمک کرده است.

فرماندار اراک بیان کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا ابعاد رسانه در موضوعات زیرساختی، نرم افزاری و نیروی انسانی، باید ها و نبایدهای این حوزه، چالش ها و ظرفیت ها در بوته توجه قرار گیرد و حوزه رسانه و جایگاه آن برجسته تر شود.

بختیاری در بشی از سخنانش به اهمیت همراهی افکار عمومی در راهبردهای توسعه اشاره کرد و گفت: تریبون رسانه ها بهترین مرجع برای گفتمان سازی و همراه کردن لایه های جامعه برای پیشبرد امور است و علاوه بر آن نقش نظارتی و نگاه تیز رسانه ها باعث می شود که دامنه انحراف احتمالی به موقع شناسایی و از آن جلوگیری شود.

وی گفت: درخشش ایرنا استان مرکزی در جشنواره کشوری تولیدات رسانه ای افتخار استان است و نشان می دهد که سطح کار حرفه ای در این رسانه بالا است.

فرماندار اراک در بخشی از سخنانش عنوان کرد: این شهرستان با وجود صنعتی بودن و مشکلات کارگری دارای فرهنگ مطلوبی در مناسبات کار است و ظرفیت همراهی کارفرمایان و کارگران در حل موضوعات مشکل آفرین بالا است.

بختیاری ادامه داد: حلقه مدیریتی استان تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات هپکو و آذرآب به کار گرفته تا موضوعات ریشه ای را گره گشایی کرده و رونق تولید به این واحدهای صنعتی بازگردد.

وی پیگیری برای پرداخت حقوق معوقه کارگری واحدهای مشکل دار را از اولویت های کاری مجموعه دولت در استان مرکزی عنوان کرد.

کلانشهر اراک با ۵۲۶ هزار نفر جمعیت، بزرگترین قطب جمعیتی استان مرکزی و چهاردهمین شهر پرجمعیت کشور است.

۶۰۱۳/۳۰۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج