صالحی از خبرنگار خبرگزاری فارس عیادت کرد


صالحی از خبرنگار خبرگزاری فارس عیادت کرد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان انرژی اتمی با همراهی معاون امور بین الملل و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان با حضور در منزل زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از وی عیادت کرد.

به گزارش روز یکشنبه دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی ضمن پی‌جویی روند بیماری و اقدامات درمانی انجام شده این خبرنگار، گفت: زیباترین کار تسلیم به اراده الهی است.

وی با بیان خاطراتی از دوران مختلف مسئولیت‌های دولتی ابراز امیدواری کرد این خبرنگار با قدرت و قوت، با ایمان کامل و با توسل به اولیاء خداوند مستدام باشد و خدا همه امور را آن‌چنان که مصلحت است، پیش ببرد.

صالحی افزود: انسان جز درک خالق و عمل به آنچه او گفته و کسب رضایتش چه دارد. کسی که از خداوند اطاعت کند و آرامش وجدان داشته باشد، دیگر باک و ترسی ندارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه زندگی به درستی برای ما از بعد مادی و معنوی تبیین و تفهیم نشده است. ما در بعد مادی زندگی را به زیبایی تبیین می‌کنیم اما بعد معنوی خیلی مفصل است. ما باید جوانان را در فرآیندی قرار دهیم که فلسفه زندگی را خوب درک کنند. غرب در تلاش است جوانان را به سمت پوچ گرایی ببرد در حالی‌که فلسفه زندگی خیلی زیباست؛ زندگی یک امر دائم و پیوسته است.

وی با اشاره به بیان جمله ای از حضرت یوسف (ع) که می‌فرماید:"من انسانم و خطاکارم و خودم را تبرئه نمی کنم"، پرداخت و ادامه داد: نفس، انسان را به سمت پلیدی و پلشتی می برد مگر آنجا که خداوند دستمان را بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک